Toyota chebra rimta, atrodo niekada nekreipia dėmesio į vartotojų nuomonę ir kaip Bolt vairuotojas tiesiog sakydavo: “mums pa***at”.O vat ne! Jie gal nepuola atsiprašinėti, nepuola teisintis, bet jie girdi!
Po RAV4 atėjo laikas Facelift’int CHR modelį. Taip, tą patį. Jis sukuria tik love-hate opiniją, tu arba jį mylį, arba ne. Jokio fucking kompromiso. Jokio. Taigi DOW vieni pirmųjų gauna atnaujintą modelį, tokį šviežią, kad jis vis dar su lėtapėdžių Estų numeriais.
Pirmas įspūdis: jokių dramatiškų pokyčių išvaizdoje. Tik tikras fanatikas (žinoma, Toyota fanatikas) juos pastebės, paprastų mirtingųjų akis – pokyčių neužfiksuos. Vidus irgi labai nesiskiria, beeeeet…. Toyota, sveika atvykus į XXI su App connect! Turbūt viena paskutinių, bet geriau vėliau, nei niekada!
O dabar apie esminį pokytį, kurio taip trūko CHR. Na gerai, du esminius.
1. Kažkas kažką padarė su jo vidumi ir atrado daugiau vietos ant galinių sėdynių. Kaip? Nesuvokiu. Bet vietos ten truputį daugiau. P.S žinau ką sakysit. Ne, aš svorio nenumečiau.
2. O dabar grįšim prie pirmos pastraipos, Toyota išgirdo savo vartotojus: GARSO IZOLIACIJOS net negalima lyginti. Tai tas pats, kas lyginti suknistą Zaporožietį su Ferrari. Kaip lyginti dieną su naktim.
Kaip ir su RAV4 jaučiasi improovementas, taip ir hibridiniame modelyje dar kuklesnės kuro sąnaudos. Važinėjant “psycho” režimu vistiek nepasiekiau 6l/100km – impressive.
Negative stuff:
Lane assist veikia kaip girta boba 4 ryto Bardake: nuo vieno kaklo prie kito, tai ir CHR nuo vienos linijos prie kitos….
Ratai, norintiems važiuoti minkščiau – per dideli. Siūlau užsisakyti vienu R mažesnius, nes savo subine jausit pasikeitusią kelio dangą – not cool.
Beeet negi mes tekstą negatyvu užbaigsim?
NOT!
Su išlygomis, bet,reikia pripažinti, kad Tokvila šiuo metu savo klientams siūlo vienas geriausių lizingo sąlygų – 1.49% palūkanas. Ne visiems tas dealas tinka, tad kaip žinoti, ar jis jums tinkamas? Paskambinkit – paaiškinsim, bet prie tam tikrų aplinkybių – geriau nerasit.
DOW verdiktas: 8 ratai!
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Foto samurajus – Dainius Voveris