Visi youngsteriai, hipseriai ir šiaip jaunimėlis – listen up. Boy do I got a car for you today.
Kai dažnai susiduri su naujais ir skirtingais automobiliais, visuomet vienaip ar kitaip pradedi savo galvoje juos vertinti. Vienas iš momentų kurį apsvarstau – kas tokį automobilį pirktų ir būtų patenkintas savo kasdieniniame gyvenime.
Šį kartą DOW rankose automobilis, absoliučiai tinkantis jaunam ir su stiliumi nesusipykusiam vairuotojui.
Pradėkim nuo SWAG/YOLO tipo kėbulo. Kaip ir didžiosios dalies gamintojų, taip ir Seat – auotmobilių formos panašėja. Pavyzdžiui šio Leon priekis panašus net į jo pačio storiausio brolio – Tarraco. Which is a good thing, nes tai automobiliui suteikia piktumo ir nuožmumo. Atrodo lyg pikčiausia miško lapė pasiruošusi puolimui. Šviečianti juosta gale palieka įspūdį net automobiliui nuvažiavus, o naktį gali užburti lyg Pablo Picasso paveikslas. Į sumuštinio vidurį įmetam sultingą FR apdailą ir mūsų akys pasiruošusios valgyti. Kaip kažkada esu sakęs: good job well done.
Ačiū Autojuta – dar vienas automobilis testams be lipdukų.
Svetainė paprasta. Nors ir yra panašumų į VW Golf, bet iki to pačio lygio pasivaikščiojimas laukia dar ilgas. Kažkodėl pridėta nelabai reikalingų ir “piguva” kvepiančių plastmasinių apdailos detalių. Sėdynės nelabai gražios. Bet patogios. Plastmasės minkštos. Dantys liks sveiki. Vairas labai malonus, o vietos, kuriose laikomos rankos (ar bent turėtų būti laikomos) apsiūtos labai malonia taškuota oda. Gal čia geras taktinis sprendimas bandant vairuotojus atpratinti nuo “marozo rankos” vairavimo stiliaus?
VW wannabe bėgių permetėją dizaineriai kūrė girti.
Ok, prakurkim. FR apdaila sudaro liūto įspūdį. Užkūrus pasidaro akivaizdu, kad tai mielas katinėlis palindęs po jauno liūtuko kailiu. Jau standartu tampantis 1.5 litro darbinio tūrio alaus bambaliukas generuoja 150 arklio galių. Šios kombinacijos dėka galėsit sklęsti po miestą vos su 7 litrais šimtui kilometrų. Labai stilingai, tačiau ne labai greitai.
Mūsų merui Šimašiui Leon’as irgi pasirodė, kaip jis pats įvardino, “neočen”. Trumpa ratų bazė ir 18 colių dydžio ratai savo minkštumu tikrai nepatenkino išlavinto mero užpakalio. Tačiau, kaip nuo pradžių sakiau, tai – automobilis jaunimui. O jiem šiek tiek vienodai šviečia tas minkštumas, kai su R18 automobilis atrodo “belenkaip”.
Greičių dėžei nebegaliu reikšti priekaištų. Negaliu ir girti. Tai taip ir palikim: nenudžiugins, bet ir netrukdys gyventi.
Multimedija ir visas salono valdymas kelia dviprasmius jausmus. Spalvų multimedijos ekrane tiek daug, kad net sunku suprasti kas, kaip ir kur valdoma. Lyginant su pusbroliu VW Golf stipriai per daug. Bet, aišku, jaunimėlis nesunkiai susigaudys. Gal čia man per 4 akis sunkiau matosi. Savo ruožtu borto kompiuteris valdomas aiškiai ir paprastai. Tik pastoviai p**a protą dėl viršijamo greičio. Gi čia Vilnius. Net “klevo lapai” važinėja bent +10.
Galinė kamera, kaip mano mama mėgdavo sakyti – “nonsensas”. Su ryškumu viskas tvarkoje. Bet vaizdas išlenkiamas tiek stipriai, kad likus dar 1-2 metrams iki sienos jau pradeda atrodyti, kad į ją atsitrenksi. Parktronikai situaciją gelbsti, bet judėti atbulomis vistiek tampa baisoka. Nesinori gi gražuolį FR bamperį subraižyt.
Nesuvokiama: kodėl ijungus atbulinį keleivio pusės veidrodėlis pakyla aukštyn? Suprantu, kad tai funkcija, kurią galima persistatyti, tačiau klausimas toks: kam apskritai tokia funkcija automobilyje? Kas ir kodėl žiūrės aukštyn važiuojant i garžą, ar parkingą?
Bonus: puiki garso izoliacija.
Nekyla abejonių, kad didžioji dalis jaunų ir stiliaus ieškančių žmonių varvins seilę žiūrėdami į naująjį Leono kėbulą. O siauros, suplyšusios kelnės ir maikė su Bob Marley puikiai derės prie modernaus automobilio kėbulo. Belieka atsisėsti, užsikurti veipinimo aparatą ir lėkti su vėjeliu.
Kaina? Iki skambučio mums – 267 eurai per mėnesį. Bet siūlau paskambinti, nes turim ultra gerų dealų!
DOW verdiktas – 8 ratai!
Fotomagnatas – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapzvalgos#gooddeal