Atėjo 2020-ieji ir pasaulis išprotėjo. Pasaulinė pandemija, Australija vos nesudegė iki pamatų, o Pentagonas pripažino NSO egzistavimą. Ir visa tai metams dar net neįpusėjus. Sėdi sau ir galvoji, o kas gi toliau?! Gal ir mums metas šiek tiek pašėlti, ką?! Žinoma, šėliones visi supranta savaip. Vieniems tai geras vakarėlis iki paryčių, kitiems tai beprotiškai įtraukiantis spektaklis Operos ir Baleto teatre, o mums… Na, kaip čia subtiliau išsireiškus. Ak, taip – benzino tvaikas, ausų būgnelius iš proto varantis variklio gausmas ir svylančios padangos. Turime jums šį tą įdomaus – prisisėskit.
Šiandien apžvelgsime vieną bavarišką senolį. Kaip ne kaip, šešioliktus metus skaičiuojantis automobilis jau yra senolis. Ir kaip bebūtų, šis senolis jaučiasi jaunatviškai. Panašiai kaip tie dėdukai su adidas sportiniais kostiumais ir baltais kėdukais, šokantys “break dance”. Tikriausiai viskas dėl tų steroidų, kurių prišėrė burtininkai, jį konstruodami savo urve.
BMW M3 E46 – kultinis modelis. Nemažai BMW fanų visame pasaulyje sako, kad tai paskutinis tikrasis M3. Greičiausiai dėl to, kad būtent šis modelis buvo gaminamas su 3.2 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų varikliu ir be jokių turbinų. 342 laukiniai arkliai tiesiai iš gamyklos – įspūdinga! Prie to pridėkime penkių bėgių mechaninę dėžę, LSD blokiruotę ir vuolia – šedevras paruoštas! Belieka tik įsipilti keletą gardžių velnio lašų, įsispausti į lopšį ir atsakingai vartoti gazo pedalą.
Minėjau, kad DOW nusprendė pašėlti. Ta proga į mūsų rankas pateko ne bet koks M3, o lenktynėms ruoštas, lengva pasiutligės forma sergantis žvėris. Anksčiau esu minėjęs, kad specialiai perdaug nesidomiu, kokį tiksliai automobilį reikės vairuoti ir apžvelgti. Galite įsivaizduoti mano veido išraišką kai pamačiau kas šiandien desertui. Šiaip ne taip susirinkau žandikaulį nuo asfalto ir po trumpo instruktažo jau bandau įsipatoginti tikrame lenktyniame krėsle. Segames šešių taškų saugos diržus, paleidžiame elektros įtampą, degimas ir start mygtukas. Žvėris nubunda iš gilaus miego.
Ir štai aš bandau įveikti pirmąjį kilometrą lenktyniniame bolide. Ir šiuo metu pradedu suvokti tą faktą, kad riedu Vilniaus gatvėmis automobiliu, kuris yra dalyvavęs 1000 km lenktynėse. Jep, jis – “street legal”. Man irgi buvo sunku patikėti, bet pareigūnai nestabdė – viskas legalu. Šviesos dega, draudimas ir techninė apžiūra yra. Mano didžiausiai nuostabai, net posūkiai veikė. Tiesa, juos junginėti buvo švelniai tariant nepatogu dėl sportinio vairo su išnešimu, kas reiškia, kad norint pasiekti posūkių rankenėlę tenka nuimti ranką nuo vairo. Vairuojant tokį žvėrį bendrojo naudojimo keliuose tai mažiausiai norisi daryti.
Apšildėm kojas ir atėjo metas patikrinti kiek mūsų mažulė yra vikri. O ji turi potencialo! Žinoma, viskas leistino greičio ribose. Jeigu pareigūnams neužkliuvo – vadinasi legalu. Po pirmų dešimties kilometrų įsidrąsinau ir tuomet pradėjau suprasti dėl ko būtent šį M3 modelį taip vertina entuziastai.
Jis – puikiai subalansuotas. Be galo paklusnus, kaip koks vokiečių aviganis, kuris klauso ir vykdo kiekvieną šeimyninko komandą. Tobula! Kiekvienas posūkis, apsisukimas ar bet koks kitas vingis yra be proto laukiamas. Tiesą sakant, reikėjo įdėti nemažai pastangų norint neužsimiršti, kad esi bendro naudojimo kelyje, o ne Kačerginėje.
Vairuojant tokį automobilį visada norisi patikrinti kur yra jo galimybių ribos. O tai geriau daryti trasoje. Tam, kad tai daryti būtų saugu čia yra sumontuoti saugos lankai. Sklandesniam pavarų perjungimui yra sumontuota “Short shift” sistema. Tiksliam posūkių įveikimui “Ohlins” amortizatoriai, o preciziškam stabdymui – našesnė stabdžių sistema. Kitaip tariant, ši “emkė” yra pasiruošusi linksmybėms.
DOW akimis žiūrint – tobulas laisvalaikio praleidimo būdas, kuris jums kainuos tik 195 eurus per mėnesį. Ir jau tą pačią dieną galėsite pradėti gerinti savo asmeninius rekordus Nemuno žiedo trasoje.
Tokio automobilio įprastai vertinti negalime, bet už emociją rašome 10 su pliusu
Foto guru: Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos#automobiliuapzvalgos #gooddeal