Pagaliau atėjo tas laikas, kai mano rankas pasiekė taip lauktas, atnaujintas Tiguan modelis. Turėjau galimybę praleisti su juo malonų vakarą ir susipažinti artimiau. Kaip ir buvo tikėtasi – pažintis buvo maloni.
Tai nėra visiškai naujas modelis. Tai “faceift”. Veido korekciją turėjęs automobilis. Todėl ir pasikeitimų nėra daug. Gal net kiek mažiau, nei tikėjausi. Tačiau tai nebūtinai yra blogai.
Pradėkime, kaip visada – nuo kėbulo. Galinė dalis beveik nepasikeitė. Tie patys “fake duslintivai”, tos pačios lempos ir linijos. Papildomai turim tik didelį užrašą TIGUAN, kuris padeda susivokti kas tai per automobilis, nesuprantantiems. Gal ir OK, vaizdui labai netrukdo. Priekis, savo ruožtu, pasikeitė kiek stipriau. Be to, kad priekinis R-line bamperis tapo panašus į Touareg, pagrindinis pokytis, darantis didžiausią vizualinį pasikeitimą – lempos. Prailgintas ir į sparną nuvestas antakis lempas padarė modernesnes. Na, o bendras automobilio vaizdas tapo nuolankesnis ir labiau panašus į džentelmeną. Man – pavargusiam nuo vis pikčiau atrodančių, naujai kuriamų modelių, tai dar vienas šviežio oro gūsis.
Ir akivaizdu, kad vokiečiams labai patiko Volvo R-Design logotipas, todėl nusprendė naujo R-line padaryti labai panašų. Keista.
Interjere pasikeitimų yra, bet taip pat nedaug. Pirmas dalykas, kuris krenta į akis – pasikeitusios sėdynės. Jos vis dar patogios, tačiau pasikeitęs jų dizainas. Man gražu, bet čia absoliučiai skonio reikalas. Tada dar turim bėgių rankeną, kuri yra paimta iš T-Cross modelio. Čia vėl man truputį keista. Golf 8 modelyje buvo rastas puikus bėgių perjungimo sprendimas: maža, patogi rankenėlė, kuri ne tik puikiai veikia, bet ir palieka daugiau vietos. Kodėl nenaudoti jos? Dabar skirtumas tik toks, kad pavarą matote ne šalia bėgių rankenos, o ant jos. Viskas.
Sekantis pasikeitimas – lietimui jautrus klimato kontrolės valdymas. Man patinka ir tai, kad iš toliau žiūrint, naktį, jis panašus į kasetinį magą, su labai gražiu apšvietimu, ir tai, kaip jis veikia. Ir apskritai, man patinka, kad VW atranda puikius sprendimus, pereinant iš valdymo paspaudimu į jutiminį.
Na, o paskutinis pasikeitimas, kurį noriu paminėti, tikėtina, kad sukels jums daugiausiai diskomforto. Iš pradžių. Kol priprasit. Turiu omenyje liečiamus mygtukus ant vairo. Kaip ir labai tikėjausi – jie turi atsakomąjį suvibravimą, kurio dėka žinosit, kad kažką paspaudėt, bet bent jau pradžioje, ką paspaudėt susigaudyti bus net labai sudėtinga. Bet galvojau, kad bus dar blogiau. Kas yra gerai… Turbūt…
Ir dar vieną. Tokį bonusinį: vairo šonai taip maloniai apsiūti, kad net pats didžiausias “marozas” rankas laikys ten kur ir priklauso.
Minus karmos taškų už per mažas USB jungtis.
Po kapotu pas šitą žvėrį visi 150 arklių. O generuoja juos 4 žiurkėnai susitalpinę į pusantro litro dydžio stiklainiuką. Skamba liūdnai? Šį kartą aš džiaugiausi, nes iki šiol yra tekę vairuoti 2.0l benzininį, bei dyzelini modelius, o 1.5l taip ir nečiupinėjau. Taigi turėjau galimybę ne tik išmėginti kažką naujo, bet ir palyginti Golf 8 su Tiguan bei tai, kaip 1.5l dydžio variklis tinka abiem modeliams. Turiu pasakyti, kad ir su silpnesniu varikliu miesto džiunglėse išgyventi pavyks, bet didesnis svoris tikrai jaučiasi ir pirkdamas Tiguan, turbūt rinkčiausi didesnį variklį. Tikėtina, kad sąnaudoms tai stipriai nepakenktų, o žvitrumo automobilis tikrai įgautų.
Sąnaudos testų metu svyravo, tačiau vidutiniškai – 9l/100km. Manau važiuojant ramiai būtų galima turėti ir apie 8l/100km. Tai nėra labai blogai, bet galingesnis variklis, tikėtina, pridėtų tik apie 1 litrą.
Važiavimas automobiliu beveik nepasikeitęs. Šiuo atveju modelis turi 19 colių dydžio ratus, tačiau kelio nelygumus sugėrė pakankamai gerai. Aštresni “gulintys policininkai” priverčia greitų sumažinti, tačiau puikios važiuoklės ir plačių ratų dėka, automobilis, kaip ir jo pirmtakas, ant kelio stovi puikiai, yra manevringas ir vis dar duoda tą užtikrintumo jausmą.
Artėjant prie pabaigos, dar keli faktai apie teigiamus pasikeitimus: atsirado nemaža dėtuvė panelės viduryje, bevielis CarPlay dabar atrodo gražiau – ikonos tapo didesnės, galinė kamera vis dar yra puikios kokybės, o blankus kojų apšvietimas puikiai kuria jaukumą salone.
VW Tiguan – vienas iš modelių, kurį stipriai apsvarstyčiau, ieškodamas vidutinio dydžio SUV sau. Paskutinysis modelis, nors šiek tiek ir pasikeitęs, vis tiek išliko toks pat geras ir malonus vairuoti, o vokiečiai vis dar laiko kartelę labai aukštai.
Jei susigundėt – toks, kaip mūsų bandomas Tiguan, šiai dienai kainuoja apie 357 eurus per mėnesį. Norit pigiau? Give a call m8.
Bičiuliai, darbingos savaitės. And don’t let the system get you down.
DOW sako: 8 ratai!
Požeminės nuotraukos – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal