Ir vėl galiu drąsiai pasakyti, kad šiandien buvo gera diena. Po keletos sunkesnių visuomet būna. Tiesą pasakius, gerosios dienos dažnai net prasideda panašiai. Į rankas gauni kažkokius raktelius. Šį kartą – mano mylimas Porsche.
Pagyvenęs šiek tiek. 2014 metų kepimo. Bet iš galiojimo dar neišėjęs. Tiesa, gyvenimo randų matęs, tačiau, panašu, kad sulipdytas neblogai. Visgi amerikano kitaip nebūna. Anyway, kai duoda Porsche raktelius į ranką – daug nesiraukai.
Kebulas baltas, aptakus, iš priekio – tiesiog Porsche. Iš galo – šeimamobilis. Teisa, tik keturiems, nes per vidurį ne sėdynė, o valdymo pultas, puodelių laikiklis ir dėtuvė. Normalu – čia ne jūsų kasdienis šeimamobilis.
Įsėdus pasitinka tokia mygtukų lavina, kad net nesupranti nuo kurio galo reiktų pradėti aiškintis jų funkcijas. Sėdynę mano užpakalis įvertino 10/10, kuri tiek pasišildė iš ryto, tiek prasivėdino popiet. Savotišką įspūdį paliko panelė, kuri kažkokia kietai minkšta, lyg betonas aptrauktas paralonu ir bėgių perjungimas ant vairo, kai abiejose jo pusėse galite didinti bėgį ir abiejose pusėse už jo – mažinti.
Bagažinės dydis taip pat ne šeimyniškas. Jei turit vaiką, kuriam vis dar reikalingas vežimėlis – gali kilti sunkumų keliaujant toliau. Nors pati kelionė bus labai maloni.
Bonus: labai švariai grojanti garso aparatūra.
Minus: vieno megapikselio galinio vaizdo kamera.
Užkūrus V6 su 3.6l talpa, pasidaro įdomiau. Automobilis turi santūrų, bet ausiai malonų išmetimą, kuris tikrai sukelia galios įspūdį. Tačiau ieškantiems išties didelės galios – tai ir liks tik įspūdžiu. 306 arklio galios 2 tonų kėbulo neneša taip greit, kaip tikėtumeisi.
Reikia suprasti ir tai, kad čia ne 911. Čia Porsche šeimai. O su šeima reikia važiuoti atsakingai.
Valdymas pukus. Automobilis klauso vairuotojo ir kiekvieną duobę net su ypač plačiu kėbulu apvažiuoti sekėsi puikiai. Tam labai pasitarnauja platūs 20 colių ratlankiai.
Žinoma, tie patys ratlankiai šiek tiek atsiliepia ir važiavimo minkštumui, bet čia jokio minuso dėti negaliu, nes paaukiočiau ir dar daugiau komforto net nemirktelėjęs dėl grožio ir gero valdymo.
O jei kas nors nesat vairavęs Porsche su automatine greičių dėže, tai stipriai rekomenduoju apsimesti baisiai turtingu ir užsirašyti į bandomąjį važiavimą. Jei visi žmonės pasaulyje būtų automatinės greičių dėžės, tai Porsche dėžė būtų ta į kurią lygiuočiausi gyvenime.
Dar vienas mane nustebinęs dalykas – sąnaudos. Iš 3.6l variklio tikėjausi bent 17l/100km. O čia – 13. 13, Karlai. Garaže stovi Audi TT su varganu 1.8l ir ta valgo daugiau. Kaip – neįsivaizduoju, bet manau, kad čia taip gerai, kaip tik galėtų būti.
Kadangi Panamera 2014-tų – multifunkcinis vairas skurdokas, tačiau esminės funkcijos yra, o valdymą suprasti žymiai lengviau nei salono mygtukus. Multimedijos reakcijos laikas puikus, viskas randama aiškiai ir atrodo gerai. Čia net Šaras neprisikabinų.
Automobilį bandymams turėjau gerą pusdienį ir bandžiau išsiaiškinti vieną momentą – ar Panamera gali duoti tokį patį jausmą, kaip duoda 911. Ar bent jau 718? Ir žinot, per tą pusdienį aš jo nepajutau…
Jei netyčia patiko – žinom kas parduoda. DOW sako – 7 ratai!
Nuotraukos – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal