Koks gi būtų antradienis, jei Deals On Wheels rankose neatsidurtų dar vienas automobilis. Šį kartą, tai Opel markės milžinas – Grandland, kurį mes jau nuteisėme, o dabar atiduodame į jūsų rankas.
Kėbulas patrauks dėmesį tų, kurie vengia kampų, kadangi bendras automobilio vaizdas panašus į bandelę. Nesupraskit manęs neteisingai, aš bandeles mėgstu, tik nežinau, ką labiau: vairuoti, ar valgyti. Kaip visuomet – vertinam kiekvienas pagal savo „sugedimo lygį“, tačiau aš, kaip kampų fanas, sužavėtas nelikau.
Klestelėjus į vidų, pasitiko kietos sėdynės. Keista, kaip to paties gamintojo automobilių sėdynės gali skirtis kaip diena ir naktis. O ir sėdėjimo padėties iki galo patogios neradau. Vairuotojo sėdynė pasikelia iki lubų, tačiau nenusileidžia tiek kiek norėčiau. Mano ūgis tėra 184 centimetrai, tad jei jūs aukštesnis – gali tekti nusivilti. Bendras salono vaizdas atrodo vidutiniškai. Kelios pigios plastmasės, malonus lietimui vairas, vyraujanti tamsi spalva ir ekonominės klasės pojūtis. Nieko įspūdingo, tačiau lyginant su Insignia – Level up!
Baudulė: nepatogu pasidėti alkūnes vairuojant.
„Šimašiaus testas“ su 18 colių dydžio ratais buvo išlaikytas. Ne pirmūno pažymiais, bet vis tik išlaikytas. Didesni „gulintys policininkai“ ir Vilniaus senamiestis bandė kovoti, bet „Grandland’as“ nugalėjo. Jei trumpai: minkštas drebutis, kuriame nesijaučia greičio.
Likau maloniai nustebintas, kaip gerai Opel Grandland laikosi ant kelio posūkiuose. Nežinau, ar taip yra teisingai pagamintos važiuoklės, ar 18 colių dydžio ratų dėka, bet kažkas čia puikiai padirbėjo. Kalbant apie automobilio valdymą parkuojantis: ypatingai trūksta galinės kameros.
Svarbus momentas: labai geri stabdžiai. Ačiū, kad rūpiniesi mūsų gyvybėmis, Opel.
Įspūdinga 130 arklio galių jėga pasižymintis ir 1.2 litro varikliu apdovanotas (pajuskit ironiją) Opel Grandland parodė 9l/100km kuro sąnaudas. Norėčiau keiktis, kai 1.2 litro variklis mus vežioja su tokiomis sąnaudomis, bet turint omeny svorį, pastoviai veikiantį kondicionierių ir mano važiavimo tempus – noras nuslūgsta. 9 litrai mieste, tikrai nėra tokios baisios sąnaudos.
Apie greičių dėžę nesiplėsiu. Kaip ir Gražulis: „tūpa“ ji ir tiek. Jaučiamas ne tik „lag’as“, kaip ir pas didžiąją dalį gamintojų, bet kartais net ir pavarų žeminimas. Ačiū – ne.
O multimedija mus sugražina į kiek malonesnius laikus. Visų pirma, „3 pirštų kombinacija“. Nejunkit savo garbanotų minčių: „3 pirštų kombinacija“ – galimybė, palietus ekraną trimis pirštais, bet kuriuo metu patekti į pagrindinį meniu. Šitas osom. Valdymas paprastas, greitas ir patogus. Nenoriu kabinėtis.
Borto kompiuterio valdymas galėtų būti kiek patogesnis. Pavyzdžiui, kaip Opel Insignia. Pora mygtukų ant vairo. Šiuo atveju – borto kompiuterį valdysite ratuku ant posūkių rankenėlės. Kodėl? Beats me.
Dovanų: šildomas priekinis stiklas. Mažiau gremžimo – daugiau šiltų nagų.
Padarykim straipsnį interaktyvesnį. Klausimas skaitantiems: ar naudojate automatinį veidrodėlių nulenkimą, įjungus galinę pavarą? Man – tai tik parkavimosi pasunkinimas, kadangi žemė nėra viskas, ką noriu matyti važiuodamas atgal.
Ir toliau pilasi Opel dovanos: įjungus automatines šviesas, tiek trumpos, tiek ilgos šviesos veikia puikiai, todėl važiuojant naktį jums tereiks laikyti rankas ant vairo ir žiūrėti į priekį. Visą kitą darbą atliks automobilis.
Bauda iš visos mano, kaip melomano širdies: na, kodėl… Ak kodėl muzika išsijungia užgesinus variklį, o ne atidarius duris, kaip daugumoje modelių? Juk taip malonu rankiotis savo „šmutkes“, su malonia melodija ausyse. Aš suprantu, kad tai tik 2 minutės prieš išlipant, bet tai detalė, kurios pamiršti nevalia.
Gal nuskambės juokingai, bet vairuodamas Opel Grandland jaučiausi lyg jauna mama. Mažas ir negalingas variklis, aukšta sėdėsena, saugus SUV klasės automobilis, didelė bagažinė. Žodžiu, viskas ko reikia. Bendrą „vibe’ą“ kiek gadino prie didesnių apsukų rėkiantis variklis, tačiau pasitelkus fantaziją, galima įsivaizduoti, kad po kapotu miniatiūrinio dydžio V6. Tuomet pasidaro linksmiau.
Na, o jei šią, ką tik iš orkaitės ištrauktą bandelę pirksite tiesiai iš prekybos centro, ji jums kainuos 274 eurus per mėnesį. Jei paskambinsite mums – sužinosite, kur bandelės su nuolaida.
Deals On Wheels sako: 6 ratai!
Geros darbo savaitės, Draugai.
Už nuotraukas ačiū mūsų automobilių pirkimo revoliucijos bendražygiui – Dainius Voveris