Kai automobiliai reikalingi ne mažiau nei noras, pasidarai priklausomas. O su kiekviena doze ta priklausomybė auga. Šiandien didinam dozę. Paberiam, palyginam ir giliai, giliai įkvepiam. Deals On Wheels gretose naujas prekinis ženklas – KIA. O mūsų nosys uosto – Sportage.
Kėbulas, nors ir nėra iššaukiantis, kvepia solidumu. Kaip šiek tiek daužtas Džeimsas Bondas – agentas 0,7. Maži ratai vaizdą kiek gadina, tačiau varlės akys automobiliui tikrai tinka(Tiesa, kažkur matytos, ane Porsche?).Ir raudona juosta gale atrodo net labai skoningai.
Tarp kitko: KIA šiuo Sportage modeliu atskleidžia sėkmingo kėbulo dizaino formulę: paimi senesnio Porsche Cayenne priekį, copy-pastini ir va, prašau. Suraskit 10 skirtumų. I dare ya.
Sėdynės – pusėtinos. Kaip babos sofa, kuri jau senoka, bet tiek gerai išsėdėta, kad jau lyg ir patogi. Vairas malonus lietimui, labai malonus…Viduje daug fizinių mygtukų, kurie man asmeniškai patinka, o ir valdyti vairuojant paprasčiau. Panelė – minkšta, todėl avarijos metu jūsų veidą sužalos tik nestipriai. Tikėtina. Graži Audi bėgių permetimo svirtis. Ir žinoma, pigios apdailos detalės, be kurių KIA nebūtų KIA. Žodžiu, so, so.
O valdosi šita KIA net labai maloniai. Kodėl taip yra, atskleidžia „Šimašiaus testas“. Automobilis kietokas. Net su 17 colių dydžio ratais. Važiuojant per „gulinčius policininkus“ didesniu greičiu ir jausitės, kaip policijos akademijoj, šokinėdami aukštyn, žemyn. Bet posūkiuose ir persirikiuojant automobilis išliks stabilus ir puikiai paklus duodamoms komandoms.
Vieta, kur reiktų padirbėti: stabdžiai. Pasaugok mus, bepročius, KIA.
Galios atžvilgiu Sportage džiugina. 1.6 litro varikliukas su 177 arklio galiomis sukasi taip smagiai, kad lenkimas, ar staigesnis pajudėjimas iš vietos, norint pasiekti reikiamą eismo juostą, tikrai nebus didelis iššūkis. Važinėjantiems mieste, tai labai stiprus faktorius.
Tik yra vienas bet. Galimybė būti greitu turi savo kainą. Šiuo atveju, ta kaina 10-12l/100km. Ar 10, ar 12, priklauso nuo jūsų gyvenimo ritmo, bet norint sumažinti dar labiau, teks laaaaaabai pasistengti.
O greičių dėžė kaip senesnės Audi. Tik nežinau, ar tas „kaip“ čia reikalingas. Kaip ten bebūtų, dirba geriau nei nemaža dalis mano paskutiniu metu bandytų automobilių. O turint omeny gamintoją – plius.
Ir pagaliau atėjo laikas pasidergti. Kas čia per multimedija? Naršyti meniu trukdo „lag’as“, o įsijungus navigaciją norisi laukti, kol užkraus Super Mario, nes vizualiai viskas atrodo labai panašiai. Gal SEGA gamina multimedijas Kiai? Keista, kai tokiai svarbiai vietai yra skiriama tiek mažai dėmesio. Kolonėlėms taip pat trūksta raumenų.
Borto kompiuteris pakankamai paprastas ir lengvai valdomas. Nieko įmantraus, pora mygtukų ant varo. Patogu valdyti vairuojant.
Control freak alert: juostų palaikymas labai, labai per stipriai kiša savo nuomonę apie tai, kurioje juostos dalyje turėtumėte važiuoti. Tačiau, jei jau pasiduodate kompiuterio valiai, savo darbą jis atlieka neblogai.
Dovanų: tikrai geri valytuvai. Bet tikrai.
Nors ir pakankamai nemažas, automobilis suteikia jaunatviško žmogaus jausmą. Gražus kėbulas, galimybė kontroliuoti, judrumas, veržlumas. Visa tai išlaisvina. O būtent toks ir nori jaustis jaunas žmogus. Aš sakau taip!
Šio jaunystės eleksyro kaina tiesiai iš būrėjos – 260 eurų per mėnesį. Bet mes manom, kad jūs žinot, ką daryti!
Deals On Wheels sako: 7 ratai.
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Už nuotraukas ačiū žavingų akimirkų stabdytojui – Dainius Voveris