Apsisprendę dalyvauti turbūt tyliausiuose varžybose iš karto žinojom, kad „Tesla Model 3“ – tai elektromobilis, kuris gali varžytis dėl pirmos vietos. Bet tikrai nenuvertinome savo varžovų. Nuo pat pradžių buvo aišku – šiose lenktynėse viską nulems komanda. Todėl žaidėm rimtai. Atidžiai rinkomės strategą, nes šiose lenktynėse jis itin reikalingas. Būtina stebėti ką daro varžovai ir greitai priimti geriausius sprendimus. Pavyzdžiui elektromobilių lenktynėse stratego užduotis yra paskaičiuoti optimalų sąnaudų, greičio, sustojimų krauti bei vairuotojų poilsio ir nuovargio santykį. Ištvermės lenktynėse trasos įveikimo laikas yra toli gražu ne toks svarbus, kaip pastovumas ir teisingai vykdoma strategija. Būtent dėl šių savybių ir pasirinkome strategijai vadovauti Ugnę Rukšėnaitę, kuri yra žmogus, kuris kuria pergales. Ji yra dirbusi su „Lamborghini“ Italijoje, o dabar – mūsų komandoje.

Prie vairo pasodinom viską, ką turim geriausio. Vytas Bilinskas, ilgą laiką laikęs „Nemuno žiedo“ rekordą. Justas Lengvinas – tikras automobilių pasaulio vilkas. Paulius Žlioba, kurį pažįstat iš socialinių tinklų, bet šį kartą jis – ne už kadro, o trasoje. Ir žinoma, Gytis Patembergas – mūsų Tesla užklabėtojas, kuris patikėjo, kad net ir su nuliu procentų baterijos galima laimėti lenktynes.
Kai lenktyniauja benzininiai automobiliai svarbu, kad jie būtų greiti, tačiau pakankamai ekonomiški ir labai patikimi. Elektromobilių lenktynėse svarbu, kad pasirinktas automobilis būtų greitas, ekonomiškas, greitai kraunamas ir pakankamai patogus, kad vairuotojai kuo komfortiškiau galėtų vykdyti stratego duotus nurodymus. Valandų valandas sukti ratus itin raizgytoje trasoje, kokioje vyksta lietuviškos lenktynės, yra varginantis iššūkis. Čia vairuotojai turi gebėti vykdyti stratego nurodymus nepaisant nuovargio. Nors komandoje yra 4 vairuotojai ir tarp važiavimų kiekvienas turi kelias valandas poilsio, tačiau to ne visada užtenka, kad tinkamai pailsėtum. Ryte, švintant, vairuotojus apima didžiausias nuovargis. Čia atsiskleidžia kas yra kas.
Buvo sunki para. Ne vien dėl fizinio nuovargio, bet dėl ištvermės reikalaujančio žaidimo – čia svarbiausia ne tik greitis, o galva. Teisingas strategijos įgyvendinimas, išlaikytas ritmas, nuolatinis budrumas. Važiuoji, ilsiesi, skaičiuoji, stebi varžovus, reaguoji. Tai nėra šiaip lenktynės – tai 24 valandas trunkantis šachmatų mačas su elektromobiliais.
Paskutinė valanda buvo kaip iš kino – dramatiška ir intensyvi. Likus mažiau nei 15 minučių, mus vijosi ilgai pirmavusi „Nanosun by Tarzanija“. Bet mes išlaikėm tempą, laikėmės plano.

Po 583 ratų – LAIMĖJOM!!!!
Aplenkėm „Porsche“ keturiais ratais, o „Moller Auto Lietuva“ su „Audi Q8 e-tron“ – net 61 ratu.
Mes visada sakėm – mes ne tik parduodam Teslas. Mes su jomis važiuojam. Greitai. Ilgai. Ir pirmi.





