Nežinau ar pirkčiau sau, bet maži automobiliai mane traukia. Turiu omeny patį mažiausią segmentą ir tokius automobilius, kaip VW Polo, Toyota Yaris ir Peugeot 208. Kažkokį stiprų žavesį jie turi. Ypač, kai daug keliauju mieste.
Na, o šį kartą kalbam apie susitraukėlį iš premium segmento. Jūsų dėmesiui, mano ilgai lauktas ir pagaliau pačiupinėtas – Audi A1.
Jau pasiimdamas automobilį prisistačiau, kad atėjau pasiimti braškės stovinčios už lango. Ir nors aš vienas iš tų keistų žmonių, kurie braškių nelabai mėgsta – šitą valgiau akimis jau iš toli. Mažas kėbulas su Audi dizainerių pagražinimas, sukryžmintas su raudona spalva atrodo taip gerai, kad net kojos linksta. Pridedam puikiai priderintus ratus, juodą stogą ir turim sexy pocket rocket.
Lenkiam galvas su Dainius: už automobilį bandymams be lipdukų.
Viduje vietos išties nedaug. Keista, bet tai nekelia diskomforto. Panašu, kad mygtukai ir svirtelės išdėliotos teisinga ir logiška tvarka.
Iš nepatikusių momentų galiu įvardinti “žvyninę” apdailą panelėje ir Audi kokybe nekvepiančias durų apdailas. Bet suprantama, čia ne Q8, o kažkur sutaupyti reikia.
Visa kita pakankamai stilinga. Apšvietimo juostos sumontuotos labai teisingose vietose ir, žinoma, jų spalvą galima keisti. Vairas nedidelis, sportiškas ir patrauklus.
Priekinės sėdynės patogios, prilaiko iš šonų, tačiau norėtųsi sėdėti kiek žemiau. O sėdynė to padaryti neleidžia.
Nuostabiausia tai, kad gale yra vietos bent dviems keleiviams. O piekinis keleiviams atsisėdus kiek santūriau, gale tilps net aukštaūgiai.
Užkūrus šituos 999 kubus, pasigirsta maždaug niekas. Kaip ir ramiai su juo važiuojant. Tačiau paspaudus gazą, trijų cilindrų variklis pradeda skleisti keistą, bet visai patrauklų garsą. Toks jausmas, kad po kapotu ne arkliai, o boružės. Bet labai piktos.
Greičių dėžė, važiuojant ramiai, taip pat visiškai neiškrenta iš konteksto ir nepriverčia susimastyti. Dirba gražiai, bėgius jungia švelniai ir laiku. Tačiau važiuojant agresyviau vyksta kiek kitokie dalykai – “plaukiant” ramiai, septintu bėgiu, paspaudus gazo pedalą iki dugno, galit pamatyti, kaip jūsų dėžė jungia iš septinto į trečią, o į kėbulą ateina smūgis.
Staigiau startuojant yra “lago” momentas, o iš kart po jo seka ratų prasisukimas. Norint kažkur įlįsti greičiau, teks žaisti su dešine koja.Bet kiek jūs su tais 116 arklių draskysitės?
Kaip visuomet, mums buvo įdomi ir mero nuomonė apie A1. Kaip šio modelio fanui, man buvo skaudu išgirsti, kad automobilis niekada nebus Vilniaus savivaldybės pasirinkimų sąraše. 50km/h greitis, važiuojant per gulinčius policininkus, šiam automobiliui yra peilis.
O ko jau ko, bet stabilumo daug tikrai nesitikėkit. Šitai mažytei ratų bazei drėgnas oras ar žvyrkelis gali stipriai pakišti koją, jei nepasirinksite tinkamo greičio.
Multimedija, nors ir labai graži vizualiai – lėtoka. Gal ne lyginant su Hyundai ar Isuzu, bet kalbant apie brangesnius brolius ir seses – yra kur pasitempti. Kolonėles vidutinės, bet ne prastos. O didžiausia bauda, tai, kad neįmanoma perjungti radijo stoties mygtukų ant vairo pagalba. Ratukas su kuriuo tai galima padaryti – per žemai.
Tačiau jausmą automobilis sukelia gerą. Mieste esi lengvas, greitas ir labai manevringas. Nėra per mažos parkingo vietos ar per siauro pravažiavimo. Prie ko vedu? Tai nuostabus automobilis miestui.
Vidutinės komplektacijos A1 galėtumėte turėti už maždaug 260e/mėn. Bet galima ir geriau. Kaip? www.dealsonwheels.lt
Sunkia ranka – 7 ratai.
Nuotaukos – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal