Mūsų mažylis berniukas toliau auga. O augdamas ne tik tobulėja, bet ir agresyvėja.
Taip, omenyje turiu naują 2020 metų leidimo Toyota Yaris. Pastarasis modelis dažniausiai daug liaupsų nesulaukdavo, bet šiame tekste išgirsit ne vieną pagyrimą naujam modeliui. Visapusiškas level up!
Didelės dalies žmonių, besirenkančių automobilius, akys dažnai patraukia link agresyvesnio ir modernesnio automobilio kėbulo. Tai čia papildymas lyginant su senuoju modeliu jaučiasi stiprus. Priekyje atsirado Toyota tėvą RAV4 primenančios žiotys, o galinė dalis tapo pūstesnė ir išraiškingesnė. Galinės lempos, sujungtos raudona juosta, taip pat stipriai pagerina bendrą vaizdą. Žodžiu, pastačius savo garaže, nueinant atsisuksit. Gal net du kartus.
Interjeras taip pat demonstruoja neprastą stiliaus pojūtį. Vairą ne tik malonu liesti, bet ir mygtukai esantys ant jo spaudžiasi maloniai. 3 skirtingi ekranai vairuotojo rodmenų vietoje, iš kurių 2 yra apvalūs, atrodo baisiai kietai. Sėdynės ne tik patogios ir maloniai apspaudžia, bet ir tinka prie bendro vaizdo. O “treninginė” apdaila ant durų turėtų patikti daugeliui šį automobilį įsigijusių hipsterių. Na, o be mano išvardintų dalykų, Toyota papildomai įmontavo dėtuvių jūsų daiktams, taip siekdama ne tik stiliaus, bet ir praktiškumo. Well done, Toyota. Well done.
BONUS: Arba mano ausys mane apgauna, arba įvyko kažkas nuostabaus – pagerėjo garso izoliacija.
BONUS NR.: 2 Paprasta Toyota Yaris garso aparatūra skamba net labai neblogai.
O kadangi ne viskas rožėm klota: kertant juostą be posūkio, automobilis taip stipriai koliosis ant jūsų, kad net pats save užpypins. O tas pypinimas labai erzins.
Ir labai gaila, kad plastmasės vis dar dantamušės – kaktaskaldės.
Kalbant apie eksploataciją, tai galios, nors ir ne daug, bet važinėti mieste pakanka. Galų gale juk, turbūt, tam jį ir perkat. 116 arklio galių šiam pūkų kratiniui daugiau nei reikia.
O šitas trijų cilindrų hibridas su savo 116 arklių, sąnaudų klausimu demonstruoja ypač gerą lygį. Bandymų metu (noriu pabrėžti žodį bandymų) mano sąnaudos buvo 4.4l/100km. O tai jau stiprus pareiškimas. Turint omeny gamintojo deklaruojamas 4.1l/100km – ne taip taip prasilenkia su realybe. Antra priežastis pirkti šį automobilį.
O kas dar keisčiau – net Šimašius ant šito Yaris nepyko. Didelių ir minkštų automobilių fanas, meras, pradžioje net atsisėst į mūsų mažylį nenorėjo. O po rato per senamiestį ir kainos paklausė. O ką – puikus automobilis Vilniaus savivaldybės administracijai. Taupus, mažas ir dar minkštai senamiesčio grindinį skrodžia.
Greičių dėžė, kaip įprasta – rėksnė. Bet turint omeny šiek tiek pagerintą garso izoliaciją, nervins mažiau.
Nors senosios multimedijos spalvos liko, vienas dalykas pagerėjo tikrai. Reakcijos, arba kitaip vadinamas “response” laikas. Žaibu Makvynu vadinti dar negalima, bet naudotis tapo tikrai maloniau. Ypač naudojant aktyviau ar lendant gilyn į nustatymus.
Akivaizdu, kad automobilis buvo kurtas ne tik mokantis iš praeities klaidų, bet ir atsižvelgiant į tai, ko nori vartotojas. Jei ateity planuojat važinėti mieste su retai pasitaikančiomis užmiesčio kelionėmis – Yaris gali būti vienas geriausių pasirinkimų.
Prie to prisideda ir kaina. Gerai sukomplektuotą hibridinį Toyota Yaris galite turėti už vos 210eur/mėn. Ir čia dar iki skambučio į DOW.
Mes sakom: 8 ratai!
Automobilį įamžino – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal