Pačios geriausios darbo dienos yra automobilių bandymų dienos. Dažnai jums stengiamės parodyti ir aprašyti ką nors įdomaus, kad rytinė kava būtų skanesnė. Šiandiena ne išimtis. Tačiau šįkart mes jums pristatome kai ką praktiško ir smagaus. Kavos puodelis rankose, važiuojam.
Volvo yra labai gerai pasaulyje žinomas ir vertinamas premium klasės automobilių gamintojas. O šiandien jums papasakosime apie vieną iš šio gamintojo miesto visureigių.
XC40 yra mažiausias iš Volvo parduodamų visureigių, bet savo dydžiu jis ne tik kad prilygsta Volkswagen T-Roc ar Toyota CH-R, bet net sakyčiau lenkia juos tiek salono erdvumu, tiek ir bagažinės talpa. Šio SUV viduje jaučiasi gera surinkimo bei medžiagų kokybė, kaip ir priklauso premium klasės automobilių gamintojui. Vietos gausu tiek priekyje, tiek ir gale.
Daug kas yra tikrai apgalvota ir priekyje galima rasti galybę mažų dėtuvių smulkiems daiktams sisidėti. Viskas išdėstyta patogiai ir ilgam akių nuo kelio atitraukti nereikės. Na, nebent užsižaisite su nustatymais didžiulėje centrinėje konsolėje įtaisytoje multimedijoje. Viskas jūsų patogumui. Na, tikrai. Net galinės sėdynės susilanksto vieno mygtuko paspaudimu bagažinėje. Arba tiesiog Švedai yra beviltiški tinginiai, kuriems net mygtukų spaudinėjimas yra sunkus darbas. Bet kuriuo atveju, mums su jumis nuo to nei kiek ne blogiau.
Volvo garsėja savo saugumu. Ar nauji Volvo yra tokie pat saugūs kaip ir seni? Atsakymas – �taip! Tiesą sakant apie visas saugumo sistemas galima būtų atskirą straipsnį parašyt, tad�mes trumpai apie tai kas palieka didžiausią įspūdį. Juosų palaikymo sistema dabar jau yra montuojama į daugumą naujų automobilių. Tiesa ne visur ji veikia vienodai. Vakar teko važiuoti su 2017 metų Toyota ir ten ji tik pypsėjo kertant juostas, o šiame Volvo jūs galite jaustis saugiai net jeigu esate vienas iš tų vairuotojų, kurie prisisodinę pilną ekipažą draugų kartais užsimiršta vairuoti. Kitaip tariant tikimybė jog po kojom nukritus telefonui jūs įsiparkuosite į kokį nors priešprieša atvažiuojantį sunkvežimį – labai maža.
Pereikime prie dizaino. O jis tikrai simpatiškas. Žinoma, tai skonio reikalas, tačiau naujas, subtiliai kampuotas ir savaip išraiškingas Volvo dizainas tikrai traukia akį. Jis yra pakankamai inovatyvus, bet tuo pačiu ir labai santūrus. Kaip tikras skandinavas. Būtent XC40 yra orientuotas labiau į jaunimą. Dėl to jo išorė atrodo sportiškesnė.
Vertinant bendrą automobilio dinamiką reiktų paminėti, kad jame tikrai nesijausite kaip sena močiutė už džipo vairo. Jis tikrai dinamiškas ir net sakyčiau greitas. Mūsų bandytas modelis turi T5 variklį, kuris šiai Volvo leidžia įsibėgėti iki 100 km/val. per kiek daugiau nei 6 sekundes. Peršasi mintis, kad su šiuo skandinavu vaikus į darželį galima pristatyti greitai ir saugiai. O tai padarius dar galima mėgautis ir ramybe viduje, nes garso izoliacija yra puiki. Na, o jeigu ramybės nereikia, tuomet jus nudžiugins gera audio sistema.
Važiuoklės darbas malonumo tikrai nesugadins. Šimašius senamiesčiu riedėjo klausydamasis klasikinės muzikos ir grožėdamasis miesto architektūra. Taip, taip žinau. Tuoj pradėsit sakyt, kad užsakytas tekstas, nes tiek pagirų jau senokai neteko matyti. Tikrai ne, tiesiog tai yra geras daiktas ir tiek. Tiesa, pavarų dėžė galėtų bėgius perjunginėti sklandžiau.
Automobilio kaina nėra maža, tačiau tai premium klasė. Tai ar tie pinigai tikrai to verti? Taip, jūs gausite daugiau negu tikitės, bet toks malonumas turi savo kainą ir dėl to verta apsvarstyti tvarkingą antrinės rinkos automobilį. Mūsų bandytas modelis yra 2018 metų ir labai gausiai sukomplektuotas, su dar galiojančia gamykline garantija.
Šis žavingas skandinavas gali būti jūsų vos už 360 eur/mėn.
DOW verdiktas: 9 ratai.
Geriausias fotošopo meistras: Dainius Voveris.
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapžvalgos#gooddeal