Laurynas dar visai nesenai rašė apie Porsche Cayenne ir tame tekste aiškiai pabrėžė vieną mintį – tokiam automobiliui reiki subręsti. Žinot, aš visiškai sutinku, tik noriu šiek tiek papildyti.
Manau, kad ne tik Cayenne, bet ir apskritai visiems didiesiems ir prabangiesiems SUV reikia subręsti.
Būkim realistai. Jei tau 25 metai ir tu važinėji su X6, Cayenne ar Q7 tam turi būti priežastis. Jei tu daug dirbai, užsidirbai ir dabar gali sau leisti – fine. Tavo teisė rinktis. Aš be 2 vaikų ir direktoriaus kėdės į “Luxury SUV” nesėsčiau, bet kiekvienam savo.
Tačiau vien iš asmeninės patirties žinau žmogų, kuriam dar antrame kurse tėvas nupirko BMW X6, kuriuo jis labai didžiuojasi ir jo pagalba “kabina” panas. Tuščias ir neįdomus žmogus. Ir čia aš jau nieko normalaus nebematau. Tik daug pižoniškumo, godumo, pinigų ir bereikalingai augantį ego, kuris dar ilgai maišys gyventi.
Taigi šiandien dar vienas automobilis kuriam reikia subręsti – Audi Q7.
Kaip visada pradėkim nuo kėbulo. Pirmas žodis, kuris ateina į galvą – klasika. Juodas, rimtas ir su galybe išdirbtų detalių. Atrodo lyg sakytų: lipk į mane, važiuojam, parodysiu tau, kas yra kokybė. Na, o galinės “šukų tipo” lempos gali panardinti į nirvanos būseną, jei pakankamai ilgai į jas žiūrėsite.
Interjeras taip pat pritaikytas ne vaikams. Vos įsėdus supranti, kad dizaineris su stiliumi nesusipykęs. Taip ir pradėjau gailėtis, kad į test drive ne su kostiumu atvykau. Vietos labai daug. Tiek gale, tiek priekyje. Ir jei Kšištofas vairuotų, tai Darjušas galėtų ramiai sau už Kšištofo sėdėti. Sėdynės patogios.
Multimedija labai nustebino savo veikimu. Lyginant su ekonominės klasės gamintojais, tokiais, kaip VW ar Toyota, reiktų lyginti kaip Android ir iOS. Audi multimedija “nelagina”. Maloniai keista.
Taip pat įdomiai ir labai patogiai padarytas lietimo momentas. Liečiant norimą mygtuką jausite ir girdėsite mažą “klik”, kuris jums patvirtins, kad jį paspaudėte net kai nežiūrėsite.
O šiaip, tai nežinau, kuriam automobily esu daugiau tačskrynų matęs.
Na, o pradėjus važiuoti prasideda dar įdomesni dalykai. Mano bandomas Q7 man labai primena lengvąjį automobilį, o ne SUV. Turiu omenyje savo valdymu. Minkštumo ir stabilumo santykis būtent toks, kokio norisi. Q7 ne tik puikiai stovi ant kelio, tačiau ir visus nelygumus, bei “gulinčius policininkus” sugeria taip gerai, kad Šimašius ne tik, kad testo metu nieko nesakė, bet po jo dar ir atvipusį žandikaulį uždariau. Bet viskas ok, jau tvarkom jam lizingą.
Kad jau prakalbom apie valdymą, tai ne viskas rožėm klota. Daugybę kartų aprašytas, apšnekėtas ir visiems 100% girdėtas starto “lag’as” tikrai egzistuoja. Ir užknisa nenormaliai. Tai jei kitą kart išgirsit apie tas 2 sekundes po nuspausto gazo pedalo, nedvejokit – tikrai 2 sekundės. Ir ne tik starto metu. Toj pačioj autostradoj norėdami greičiau apsilenkti jausit diskomfortą. Rekomenduoju benziną. Ten variklio santykiai su dėže bus geresni.
Variklis? 3 litrų dyzelinis ir generuojia jis mums 286 arklius, kurių pagalba nešant beveik 2200 kilogramų galima turėti mišrias 8.5l/100km sąnaudas. Jei dešinė koja nesveria tonos. Čia aš dedu pliusą.
Audi Q7 – kokybiškas ir reprezentatyvus automobilis už pakankamai nemažą kainą. Kokią? Toks Q7 jums gali kainuoti 977 eurus per mėnesį arba mažiau. Kiek mažiau? Paskambinkit ir pasakysim.
DOW sako – 9 ratai.
Būsimasis automobilių fotografų klubo prezidentas – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapžvalgos #gooddeal