Einant artyn mintyse galvoji, kad niekada nepirktum, o vos įlipęs ir pasigarsinęs muziką jau pradedi ieškoti kainos. Kas?
Kadangi aš, kaip ir jūs, esu žmogus, savo išankstinio nusistatymo užslopinti iki galo dar tikrai nepajėgiau, bet aš labai stengiuosi.
Taip ir šį kart. Į mūsų rankas pateko Lietuvoje 2019 metais pirktas ir vos 20.000 kilometrų pravažiavęs BMW X2. Kadangi būtent X2 lietęs dar nebuvau, tuoj pat prisistačiau su savo noriu apie jį pablevyzgoti. Ir štai mes čia.
Pradėkim kaip visuomet – nuo kėbulo. Nesu nei oranžinės spalvos, nei nedidelių SUV fanas, tačiau žodžio negražus vartoti negaliu. Bet jo kompaktiškumas ir švelnios linijos mane veda prie kito žodžio – moteriškas. Na, bet čia tik žiūrint per mano prizmę. Jei esat vyras ir tokį vairuojat – nesijauskit įskaudinti.
BMW interjeras visuomet turi savitumo. Ir net galvojant apie dvidešimtus metus skaičiuojančius modelius – juose rasite panašumų su šiandien parduodamų BMW salonais. Nors mažytę detalę. Kaip kad oranžinė spava. Ir tai tikrai nėra blogai. Kaip gūdžiais 90-aisiais, taip ir šiandien – BMW kvepia kokybe.
Kita vertus – jei tai būtų KIA ir vis dar turėtų panašumų su savo senaisiais modeliais, būtų stipriai blogiau.
Na, o mūsų testuotas BMW žavi tiek kokybišku salonu, tiek M vairu, tiek patogiu ir jau įprastu išdėstymu. Tik aukštaūgiams gale gali būti kiek sudėtinga įsirangyti, nes vietos gal tik šiek tiek daugiau, nei Ryanair lėktuvo gale.
Užkūrus šį dviem litrais ir 191 arklio galia apdovanotą monstrą, variklio rėkimo tikrai neišgirsite. Anaiptol, puiki garso izoliacija ir tyliai dirbantis variklis padės maloniai keliauti miesto gatvėmis. Maloniai iki tol, kol įvažiuosite į senamiestį, ar Naujosios Vilnios kelią, kurį galima pavadinti tik vienu posakiu: “lopas ant lopo”. Automobilio važiuoklė “plaukimo” jausmo tikrai nesuteikia. Šimašius sako: no go.
Tačiau mero liūdesiui ir mano džiaugsmui kietoka važiuoklė labai maloniai santykiauja su valdymu. Kaip ir norėtųsi, BMW puikiai klauso mano rankų judesių, o atliekant staigesnį manevrą nekyla dvejonių, kad automobilis nenuslys į šoną.
O dabar padarysiu tai, kas įvyksta maždaug tokiu pat dažnumu, kaip žmonių išsilaipinimas mėnulyje. Pagirsiu greičių dėžę. BMW – vienas iš kelių gamintojų, kurie nuoširdžiai moka gaminti automatines greičių dėžes. Jokio lago, jokio tamypmo, jokio diskomforto. Atrodytų, kad važiuoji vienu ilgu bėgiu, kuris puikai supranta, ko nori vairuotojas. Kartelė labai aukštai.
Ar sąnaudos džiugina? Vidutinės sąnaudos mieste darant automobilio testą (tai pabrėžiu, kad suprastumėt, jog jos nebuvo skaičiuojamos ramiai važiuojant į darbą ar namo) buvo 8.7l / 100 kilometrų. Turint omeny automatinę greičių dėžę, automobilio svorį ir 2l variklį – aš nepykstu. Jūs spręskit patys.
Multimedija ir borto kompiuteris valdomi labai paprastai. Ten rasite viską, ko jums gali prireikti ir tai padarysite per kelias sekundes – stipriai orientuota į vairuotoją. Puiku ir tai, kad multimediją galite valdyti tiek liečiamu ekranu, tiek ratuku, esančiu prie bėgių permetėjo. Priklausomai nuo jūsų įpratimo. Asmeniškai man, vairuojant, ratukas buvo žymiai patogiau.
Bonus: graži ir solidi multimedijos vizualizacija.
Ultra mega tūrbo bonus: Harman/kardon garso kolonėlės, kurios privers jūsų sielą šokti, kol kūnas vairuoja.
Nors taip būna retai, bet vairuojant šį BMW X2 nėra to nemalonaus jausmo, kaip vairuojant pavyzdžiui 5 arba X5. Turiu omeny tą jausmą, kurį suformavo visuomenė. Atvirkščiai – jautiesi žemiškas ir paprastas. Tačiau važiuoji su BMW.
Ir žinoma, kaina. Būkim realistai – BMW premium klasės gamintojas. Neveltui ir mane visą parą stebino. Todėl kaina nėra ir niekada nebus tokia, kaip žemesnės klasės ženklų. Tačiau šį kartą ji įkandama. Būtent šį BMW X2 jūs galite turėti savo kieme už 335e/mėn. Kaip? Paskambinkit ir papasakosim.
DOW verdiktas – 8 ratai!
Foto guru – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapžvalgos #gooddeal