Išgirdus šio gamintojo pavadinimą dažnas tautietis tikriausiai prisimena Karbauskį ir jo “žaliąjį” pirkinį iškart po rinkimų. Net kilo klausimas ką turėtų reikšti žodis žalieji jų partijos pavadinime. Tikriausiai tai, kad jie yra žali – nepatyrę.
Priešingai nei politiko pasirinktas modelis, šis yra elektrinis. Na, beveik elektrinis. Jis yra varomas elektra, bet išsikrovus baterijoms jas pradeda krauti 1.4 darbinio tūrio benzininė širdis. Tai jam netrukdo turėti EV serijos numerių. O su pilnai įkrauta baterija galima nulėkti visus 56 kilometrus. Arba kitaip tariant visaaai “nestresuojant” nuo Vilniaus iki Elektrėnų. Kad pilnai bateriją pakrauti reikia net trijų valandų. Tad geriau turėkite ką veikti Elektrėnuose.
Cadillac kaip Audi, Mercedes-Benz ir kiti premium klasės automobilių gamintojai norėdami pasiūlyti kažką elektrinio, įdomaus ir su prabangos prieskoniais, paėmė jau pasitvirtinusią Chevrolet Volt platformą ir ant jos sukūrė visiškai naują ELR modelį. Jeigu jums yra tekę vairuoti Volt tai šis modelis jums jį tuoj pat primins. Tiesa, lyginant su Volt modeliu skiriasi galios, bei prabangos lygiai. ELR turi net 237 hibridinius arklius, o sveria šis kupė kaip banda nemelžtų karvių. Nors galios ir nemažai, bet nepasakyčiau, kad traukos pojūtis yra įspūdingas.
Pagaliau mes priėjome prie šio erdvėlaivio dizaino. Tikrai savotiškas ir unikalus. Pamenu, kad dar paauglystėje esu matęs tokių konceptinių šio gamintojo modelių. Jau tada varvinau seilę. Nors, tiesą sakant, jis kelia dviprasmiškus jausmus.
Iš vienos pusės tai labai modernus ir inovatyvus dizainas, tačiau iš kitos pusės – labai santūrus ir klasikinis. Bet važiuojant gatve beveik visi į tave spokso lyg stebuklą pamatę – vadinasi pavyko!
Automobilio vidus ne ką mažiau įspūdingas. Įtariu, kad vienos karvės šiam itin “žaliam” aparatui pagaminti neužtenka. Medžiagų kokybė yra tikrai gera kol kalba neina apie plastikų traškėjimus bevažiuojant. Cadillac, velniai rautų, tikėjausi geriau.
Keli įdomūs niuansai. Centrinėje konsolėje prilietus apatinę valdymo mygtukų nusietą dalį, ji atsidaro bei užsidaro elektros pagalba. Lygiai tuo pačiu principu veikia ir slankiojantis puodelių laikiklių dangtis. Nice touch. Durelės atsidaro mygtuko paspaudimu, kaip kokiam ervėlaivy. O kas liečia vietą gale, vieniems čia bus patogu, kitiems vienareikšmiškai ne. Tai labai priklauso nuo kūno masės ir sudėjimo. Taip, šiame Cadillac kaip ir Chevy Volt yra tik keturios sėdimos vietos. Ištikrųjų, kam tai rūpi?! Sprendžiant iš to, kaip priekinių sėdynių saugos diržai trukdo tiek įlipti tiek ir išlipt iš galinės ELR dalies, jie tikrai perdaug galvos nesuko dėl gale sėdinčių keleivių komforto. Tuo tarpu vietos bagažinėje daugiau negu pakankamai kupė tipo automobiliui.
Šimašiaus testas. Tai nemažas kupė. Jis tikrai pakankamai gerai sugeria kelio nelygumus. Šįkart meras jautėsi patogiai, senamiestyje demonstruodamas savo amerikietiško plieninio žirgo kėbulo linijas. Be to galima drąsiai teigti, jog automobilis yra pakankamai manevringas. Bet vistik keli dalykai labai erzino.
Vienas iš tokių – keleivio pusės galinio vaizdo veidrodėlis. Trečdalį jo užstoja durelių viršutinė dalis. Aukštomis apsukomis dirbanti benzininė širdis gali pradėti erzinti jeigu visai neklausote muzikos vairuodami, bet taip nutinka tik tuomet kai išsikrauna baterijos. Ir, žinoma, keli erzinantys plastikų garsai iš galinės salono dalies.
Apibendrinat galima pasakyti taip. Jeigu labai norite išsiskirti iš minios, šis minkštas ir patogus fotelis jums kaip tik! Būtent šį ELR mes galime padėti įsigyti.
Jį galite rasti paspaudę nuorodą žemiau:
https://www.dealsonwheels.lt/naudoti-automobiliai/pasiputelis-amerikonas-uz-266-eur-men/
DOW verdiktas: 7 ratai
Už objektyvo vairo: Dainius Voveris
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapžvalgos #gooddeal