Bonjour! – sako jums prancūziška nindzė. Dar gruodžio mėnesį mane buvo aplankiusi mintis dėl Peugot ateities, kad jie smarkiai pasikeitė ir kad viskas su jais ateityje gali būti gerai.
Derybos tarp DOW ir Peugeot truko keletą mėnesių nuo pirmo “Laba diena” iki rankų paspaudimo ir užtvirtinto susitarimo. Taigi, DOW turi dar vieną brendą po savo sparnu.
Ir man smagu, kad mano intuicija manęs neapgavo. O DOW ir Peugeot draugystės pasakojimą pradėsiu nuo 3008 modelio.
Tai mažųjų miesto SUV rinkos žaidėjas, ne miniatiūrinių, kaip Nissan Juke ar Toyota CHR , o mažų. Kažkas, kaip Nissan Qashqai ar Volkswagen T-Roc.
Prancūzai visada galėjo girtis puikiu skoniu. Ir prie Peugeot dizaino tikrai neprikibsi. Galima prikibti prie daugelio prancūziškų dalykų, bet ne prie dizaino. Grotos – yra, graži šikna – done, aštrios linijos – check. Lendi į vidų, ieškodamas tos tautos tinginystės bruožų, ir toks lietuviškas nusivylimas – nėra. Iš pirmo žvilgsnio nėra prie ko prikibti. Abidniakas, nes norėtųsi… Oi, palaukit! Yra!
Tie kruasanų mėgėjai pamiršo gabalą kilimo. Nes vairuotojo pusėje išdidžiai, už pedalų, šviečia vairo kolonėlė… Taip, blyn, vairo kolonėlę galite matyti sau po kojomis – afigienai. Nerealu. Ateityje būtų gerai, jeigu Peugeot susilaikytų nuo panašių inovacinių sprendimų.
Sėdam, užvedam, važiuojam. Po pirmų kelių minučių mane ima pykinti, nes mano smegenys nesupranta (matomai, mano smegenys ribotų galimybių), kad apsukos rodomos dešinėje, o ne kairėje pusėje ir kad rodyklė eina ne iš kairės į dešinę, bet iš dešinės į kairę. Labai „reikalinga“ inovacija, panaši į girto inžinieriaus ranką, prieš išeinant iš darbo, o pataisyti buvo per vėlu, nes gamyba pasileido dar girtam inžinieriui dirbant.
Tačiau, nepaisant šių dviejų niuansų ,yra ir atsveriančių pliusų. Visų pirma, “speed” buttons , aš suprantu, kad čia gal man vienam aktualu, bet šiaip žiauriai gerai atrodo. Dauguma dalykų kontroliuojami interface ekrane kas yra labai inovatyvu (čia jau pozityviai, be sarkazmo).
Šimašiaus testas. Tiesą pasakius, žinant minkštą sraigių valgytojų charakterį, tikėjausi ir mašinos daug minkštesnės, tačiau didžiulei mano nuostabai, jis buvo kietas, kaip keturiasdešimties metų vyro penis, pamačius nuogą studentę… Labai kietas. Bet išvažiavus į trasą viską atperka masažuojančios sėdynės ir leg extention. Smagiai sau riedi ir nejauti jokio nuovargio. Gale keleiviams vietos irgi per akis (pagal automobilio klasę, nepulkim lyginti su Q7 ir pan.).
Oh, vos nepamiršau! Peugeot turi savo oro gaiviklius, kurie reguliuojami interface ekrane. Gali pagal nuotaiką pasirinkti norimą kvapą, o mašina padaro likusį darbą. Useless? Taip, bet vis tiek “how cool is that!?”. Dar daug kas juokiasi iš mažo, labai mažo automobilio vairo. O be reikalo, juk jis gamintas pagal D.J.Trump. Juk pasaulio valdovas garsėja super mažais pirštukais. Donaldai, prancūzams padėkosi vėliau, o aš iš mažo vairo nesijuokiu, nes, turint omenyje mano kūno sudėjimą, nesunku atspėti, kad automobilį tikrai būsiu išbandęs ir McDonalds parkavimo aikštelėje. Ir ten jis labai patogus, kai sukiotis reikia tai į kairę, tai į dešinę…Kadangi vairas mažas, tai ir nesiremia į pilvą ( o ne tai, ką jūs pagalvojot).
Overall – automobilis puikus, 180AG benzininis variklis nešios jus po miestą su vėjeliu!
Be DOW trigrašio – vos 220 eur per mėnesį, o jei dar į mus kreipsitės, bus dar geriau.
P.S taip, Peugeot turi APP connect.
Už nuotraukas ačiū – Dainius Voveris