Kokią dalį jūsų gyvenime užima komfortas? O kokią klasikiniai automobiliai? Kodėl klausiu? Na, šiandien jums pristatom kai ką kombinuoto. Kai ką, kas gimė po įvykusio netyčinio komforto ir prabangos sekso.
Nepaisant to, kad komfortas man asmeniškai nėra pats reikalingiausias dalykas automobilyje ir net nepaisant to, kad jau prabėgo beveik 30 metų nuo tos akimirkos, kai pirmą kartą jį pamačiau – mano susižavėjimas šiuo S klasės modeliu nemažėja. O pabandžius jį net paaugo. Ir kartais tampa nesuvokiama, kaip prieš beveik 30 metų pagamintas automobilis važiuoja nė kiek ne mažiau komfortiškai nei tas, kuris pagamintas šiemet.
Šis senolis per paskutinius 9 metus nuvažiavo vos 2000 kilometrų. O priklauso šeimininkui, kurį pagarbiai galime vadinti taip pat – senoliu. Automobilis buvo itin mylimas ir globojamas. Laikomas pakeltas, tačiau kas du mėnesius nuleidžiamas ant žemės ir prajodomas. Žodžiu taip, kaip reikia konservuoti. Bet pradėkim nuo pradžių.
Senus laikus minintis kampuotas kėbulas turi “banginio” pravardę. Logiška, nes gatvėse užima maždaug tiek pat vietos, kiek banginis po vandeniu. Viskas paprasta ir santūru, bet tuo pačiu kvepia 90’ųjų prabanga. Kombinacija gera.
Tiesa, rūdžių nerasit. Na, gal kokį centimetrą kur nors, kur nepastebėjau.
Interjeras – kažkada buvęs ypač prabangus ir “naujoviškas” dabar jau verčia akis kraujuoti. Bet tik tokiu atveju, jei, kaip aš, nesugebat įvertinti to kada jis buvo pagamintas ir kokios tada buvo mados. O apie savo įnovatyvumą primena 1994 metais įmontuotas ir vis dar puikai veikiantis kondicionierius. Vietos daugiau nei visam mano bute.
Gero valdymo nesitikėkit. Ne tam jis buvo sukurtas. Sukant į posūkį didesniu greičiu jausis neblogas kėbulo pasvirimas. Ir siūlau gazą posūkiuose spausti saikingai. Jeigu sukant į posūkį tokio svorio laivą užmes į šoną, tikėtina, kad tai bus paskutinis jūsų padarytas posūkis šiuo automobiliu.
Kalbant apie gazą – 1994 šis S320 buvo pagimdytas su 231 arklio galią turinčiu varikliu, o bėgant metams ir galvojant apie globalinio atšilimo problemas dar ir dujomis apdovanotas. Patogiai, minkštai, galingai ir dar pigiai. Pasirodo būna. Ir žinoma, čia puiki proga parėkauti komentaruose visiems dujų heiteriams. Bet kiekvienas renkamės pagal save.
Na, o Šimašiaus testas susilaukė aukščiausio lygio įvertinimų. Merui buvo tiek patogu, kad pastarasis net užimigo važiuojant per vokiečių gatvę. “Gulinčio policininko” kuris jaustųsi važiuojant 50 kilometrų per valandą neradome. O snaudžiantį merą paleidom paplūdimyje ir palikom tvarkytis su savo problemomis.
Greičių dėžė panaši kaip 2020 metų KIA Stonic. Kartais susmūgiuoja, bet iš esmės dirba neblogai. Turint omenyje, kad automobiliui 26 metai – puiku.
Tikslių sąnaudų pasakyti negaliu, nes borto kompiuteris iš antikos laikų, bet į 20 litrų 100 kilometrų tilpsit. Turint omeny dujas – kainuos apie 10 eurų.
Na, o multimedija veikia puikiai. Įsijungia. Veikia radija. Dedasi kasetė. Net savotiškai visai neblogai groja.
Ir pats geriausias dalykas, kurį duodas šitas automobilis – jausmas. Važiuojant su juo nesinori lėkti ar skubėti. Automobilis visa savo esybe sukuria kažkokią gerą aurą, kuri nuramina. Plius – užsidėjus akinius nuo saulės leidžia jausti super gangsta.
Ir jis net gi parduodamas. Tačiau ne bet kam. Automobilis buvo prižiūrimas, kaip šeimos narys, todėl savininkas sakė parduos tik tam, kas pažadės juo rūpintis.
Automobilis – 4290 eurų. Jausmas – neįkainojamas. Automobilio kainą mes padėsim išskaidyti po 50 eurų kas mėnesį. Jausmas dovanų.
Deals On Wheels sako: 8 klasika atsiduodantys ratai.
Žavinga akimirka priklauso – Dainiui Voveriui.
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapzvalgos #gooddeal