Ilgai sukau galvą, su kuo galima palyginti šio gamintojo automobilius.
Mano bandytas modelis CR-V. Ir vienintelis aiškus palyginimas, tilpęs mano galvoje – Rusija.
Kodėl Honda su Rusija?
Visų pirma, automobilio dydis. Beprotiškai didžiulė. Didžiausias SUV savo klasėje. Tarsi guminė, nes viduje vietos dar daugiau. Interjeras labai aukštos kokybės, bet… Prie “bet” mes dar sugrįšime.
Prieš tai mums reikia išsiaiškinti keletą dalykų apie Honda. Tai brendas, kurio pardavėjai savo klientus per 5 metus mato 2 kartus. Pirmą kartą – kai automobilį parduoda, ir antrą kartą – po penkerių metų, kai parduoda kitą. Honda – kaip Rusija, intrigos dėl gedimų yra lygiai tiek, kiek intrigos Rusijos prezidento rinkimuose. Kaip ir šiandien, taip ir 2025m., mes žinom, kas ten bus prezidentas, nebent tas mažas kompleksuotas žmogelis, pats sau sprandą nusilauš, jeigu ne, tai: labas vakaras Vladimirai Vladimirovičiau (nes jei nereikia angliškai tai nereikia ir rusiškai, ane Sauliuk?).
Taigi, CRV išties – didelė kaip Rusijos platybės. Vietos daug. Tačiau grįžkime ir prie to “bet”. Ji – kaip ir Rusija… technologijų prasme. Ne, ne, ne – nieko blogo, ten viskas veikia ir daro tos technologijos viską ką reikia. Tačiau jų dizainas, na kažkas ne taip, ne taip ir viskas. Kažkaip senoviškai sutvertas tas vidinių technologijų dizainas. O gal japonai, tiesiog neišsi…….jo. Svarbu veikia. Veikia užtikrintai ir veiks dar ilgai.
Važiavimo kokybė? Čia jau kaip su Mercedes-Benz. Atmeskime interjero dizainą ir turėsime minkštai keliu plūduriuojantį kruizinį laivą, kuris mielai siūbuodamas jus nugabens iš taško A į tašką B. Net nepajausit, kiek truko kelionė. “Šimašiaus testas”? Visiška beprasmybė su Honda. Su šiuo japonų kūriniu Vokiečių gatvė (senoji pusė) lygiai tokia pat lygi, kaip autostrada Kaunas – Klaipėda. Nesujudėjo nė raumenėlis. Žavu.
Autostrada? Easy. Minkštai ir maloniai. Na, gal variklis kiek per silpnas, norėtųsi kažko galingesnio nei 1.8L beveik dvi tonas sveriančiam buliui. Tačiau komfortas važiuojant atperka viską, net ir senobinį technologinių sprendimų pateikimą (skonio reikalas). Tu jame jautiesi labai, labai patogiai. Tačiau dėl silpnesnio variklio net girdėdamas viena ausimi galiu atsakingai pareikšti: variklis kiek triukšmingas. Nežinau, kaip žmonės girdi su dviem ausim, bet mano logika sako, kad triukšmo lygis yra x2, o tai lygu = tikrai triukšmingas.
Bagažinės dydis? Hmz… Nedidelis garažas jūsų Fiat 500’tukui. Manau tilps. Jeigu ne visas, tai dalimis tikrai.
Kaina? Su Honda importuotoju + DOW pastangomis ir 300 eur per mėnesį išsisuksit net nepadarę khara-kiri savo santaupų sąskaitoje. Taigi, jei norit labai minkštai gatvėmis riedančio, labai didelio SUV ir nenorit išleisti įspūdingos pinigų sumos, Honda CR-V turėtų atsidurti jūsų test drive sąraše.