Kažkada išgirdau labai teisingą frazę, kurią galiu pritaikyti net tik sau, bet ir nemažai daliai mano gyvenime esančių žmonių. Ji skamba taip: ”Vyrai niekada neužauga. Tiesiog jų žaisliukai padidėja.”
Ir esu visai linkęs sutikti. Mano meilė keturis ratus turinčioms transporto priemonėms prasidėjo dar tada, kai tą 1000 kartų sumažintą transporto priemonę kišdavau sau į nosį (kažkodėl daug dalykų ten kišdavau būdamas mažas). Sekantis žingsnis buvo radijo bangomis valdomi automobiliukai. Dar sekantis – kartingas. Na, o galutiniame taške – automobilis.
Jau būdamas dvylikos metų aplink garažus varinėdavau krikšto tėvo tvarkomus automobilius (taip, taip, jis buvo “perekūpas”) ir skaičiavau savo metus laukdamas, kol man sueis aštuoniolika ir pagaliau galėsiu išdidžiai, ramia sąžine atsisėsti už vairo.
Vieną, gražią 2009 metų gruodžio 14-tosios dieną man suėjo 18-ka. Gruodžio 15-tą išsilaikiau teises, o po ilgiausios mano gyvenime savaitės jau laikiau jas savo rankose. Kaip dabar prisimenu tą didingą teisių atsiėmimo akimirką.
Ir viskas. Nuo tada nustojau skaičiuoti metus, o mano žaisliukai nustojo didėti. Pasiekiau aukščiausią žaidimų lygį – realybę. Šiemet man dešimtą kartą suėjo aštuoniolika, o aš toliau intensyviai ieškau naujų žaisliukų.
To, kas man rankose buvo šį antradienį kitaip pavadinti negaliu. Tai – vienas smagiausių kadanors mano rankose buvusių žaislų. Kitoks kūrinys iš KTM – X BOW R.
Logiškai, išgirdę pavadinimą KTM, visuomet pradedam galvoti apie vieną geriausių pasaulyje motociklų gamintojų. Ir jūs būtumėt visiškai teisūs. Tik ne šį kartą. Ir vis gi ar gali motociklų gamintojas pagaminti gerą automobilį? Nežinau, nes automobiliu šį daiktą vadinti sunku. Nors registruotas jis kaip toks.
Jei pasiilgot savo šypsenos ir norėtumėt pakrykštauti taip, kaip krykštaudavot smėlio dėžėj su Mode ir Arve – siūlau nueiti į laisvalaikiodovanos.lt susirasti KTM X BOW R ir įsigyti kuponą. Gausit net tik žaisliuką, bet ir profesionalų dėdę šalia, kuris ne tik papasakos, kaip teisingai valdyti šitą daiktą, kad nenueitumėt į stiprų minusą, bet dar ir pats praveš taip, kaip ilgai nesat važiavę.
BONUS: galit automobilį išbandyti ir Nemuno žiedo trasoje.
O dabar apie patį žaisliuką.
Kėbulas – absoliučiai betmeniškas. Juodas, piktas ir labai prispaustas prie žemės. Be langų, rėmų ir kitokių, nereikalingų dalių, pridedančių papildomo svorio.
Viduje yra viskas ko reikia. Dvi nežmoniškai kietos ir nesireguliuojančios sėdynės. Vairas, kuris sukiojasi (žinoma be stiprintuvo) ir greičių dėžė mėtyti bėgiams. Žinoma, dar yra ir pėdalai, kurių pagalba keliamas greitis. Daugiau nieko nėra, tačiau per visą dieną kelionių man nieko ir neprisireikė.
Visa automobilio elektronika prasideda ties elektroniniu spidometru ir baigiasi ties lempomis.
Bet kadangi nei komfortui, nei praktiškumui automobilis skirtas nebuvo – pereikim prie to, kam jis buvo pagamintas.
Valdymas. Automobiliui nelabai svarbu ar jūs 90 laipsnių posūkį sukate 50 ar 100 kilometrų per valandą greičiu. Jausmas panašiai toks, kad padangos išteptos “lipalu”. KTM tiek gerai laikosi ant kelio, kad reikia stipriai perspausti gazo pedalą norint automobilį užmesti šonu. Bet įmanoma. Kur nebus įmanoma, kai 750 kilogramų neša 300 arklių. Dar pridedam 2 litrų turbina padabintą variklį ir klausimų kilti nebeturėtų.
Į minkštumą nesigilinkim. Jo ten nėra. Vietoje amortizatoriaus įvirintas armatūros gabalas būtų šiek tiek kietesnis nei dabartinė KTM X BOW R važiuoklė.
Greičių dėžė mums jau iki gyvo kaulo įgrisusi, tačiau pati geriausia draskymui – mechaninė. Bėgiai mėtosi visi. O taupumo dėlei jie net šeši, kad važiuodami į kelionę per europą nepermokėtumėt už kurą. O kad jau prakalbom apie taupumą – sąnaudos. Galim aptarti, bet negi jums išties svarbu kiek kainuoja 100 kilometrų su daiktu, kurį pirkot savo šypsenai ir džiaugsmui? Juk tai neįkainojama. Anyway, borto kompiuterio skaičiuojančio sąnaudas šitas KTM tikrai neturi. Tačiau rodo likusių kuro litrų kiekį bake. Per gerą pusdienį džiaugsmo sunaudojau vos 6 litrus. Turint omeny mano vairavimo stilių tądien – sąnaudos super mažos.
Multimedija. Tai tiek.
Pagrindinis dalykas už ką mokėsit 674 eurus per mėnesį – jausmas. Pradedant vaikystės ir žaisliukų prisiminimais ir baigiant beprotyste, kurią jausit kiekvieną kartą spausdami gazą. O kur dar garsas sklindantis iš angos esančios už 10 centimetrų nuo jūsų galvos.
Dažnai apie automobilį rašau, kad jis ne kiekvienam. Šis KTM – skirtas labai retam. Tai automobilis, kuris iš savaitgalio šypsenos per akimirką gali tapti brutaliu žudiku. Jei planuojat tokį pirkti – pasverkit atsakomybės kiekį savyje.
Mieli bičiuliai, geros darbo dienos. Go full possitive.
Tobulus kampus demonstruoja – Dainius Voveris
#vairuokitesvajones#automobiliulizingas#autokonsultacijos#automobiliuapzvalgos#gooddeal