Turbūt daugelis mėgsta keliauti? Keliavimas tai laisvė, tai savaitgalis ar dar geriau – atostogos. Tikri automobilių mylėtojai, kai tik įmanoma, renkasi kelionę automobiliu vietoj lėktuvo (arba apsimeta automobilių gerbėjais dėl skrydžio baimės, ar dėl brangių bilietų).
Aš irgi esu iš tų…mylėtojų. Kelionėje išbandžiau įvairias transporto priemones, bet nepakeičiamas favoritas buvo VW Multivan. Kas keliavo, supras mane. Atskiros patogios besisukiojančios sėdynės, staliukas, aukšta sėdėsena, malonus valdymas. Važiuoti puiku, bet nakvynės vietos vis tiek teks ieškotis. Aišku, norint namo ant ratų, rinkitės kemperį. Bet ten jau jokio vairavimo malonumo – tampymas provėžose, lingavimas, vėjo gūsiai, galios trūkumas, drambliški gabaritai. Idealiausias variantas būtų Multivan‘o ir kemperio mix‘as. Būtent toks variantas, kaip VW California – tikrų keliautojų automobilis.
Tikriausiai esate ant VW Transporter/Multivan šono matę užrašą „Westfalia“. Tai įmonė, kuri net penkis dešimtmečius bendradarbiavo su VW kurdama kelionines automobilių versijas. Pirmasis California T3 modelis rinkai pristatytas 1988 m. Kainavo jis beveik 40 000 Vokietijos markių, kas buvo pakankamai „protingi“ pinigai už tokio tipo automobilį. Kuo jis buvo išskirtinis? Turėjo unikalų į viršų pakylantį sulankstomą stogą – galėjai patogiai stovėti automobilyje, o vakare stogą paversti į dvi miegamas vietas. Taip pat įrengtą kelioninę virtuvėlę, drabužių spintą, dvigulę sofą, sėdėjimui skirtas vietas ir kitas smulkmenas padedančias jaustis kaip namuose. Visi šie namelio ant ratų teikiami privalumai išliko ir vėlesnėse kartose. Įdomu, kad tai buvo galiniais ratais varomas automobilis su varikliu gale.��
Antros kartos California (nuo 1990 m.) jau turėjo priekinius varomus ratus ir variklį priekyje. Tikriausiai esate girdėję grupės Eagle dainą „Hotel California“? Gudrūs VW marketingo specialistai panaudojo šią dainą (tikriausiai ne už ačiū) automobilio reklaminei kompanijai. Ir pardavimai glostė jiems širdį – iki trečiosios kartos (2003 m.) parduota beveik 40 tūkstančių šių kemperiukų.
2003 m. nutrūko VW ir „Westfalia“ bendradarbiavimas, kadangi ši įmonė buvo nupirkta DaimlerChrysler koncerno ir VW, žinoma, nenorėjo toliau dirbti su konkurentams priklausančia įmone. Įkūrę savo padalinį jie sėkmingai patobulino ankstesnį gaminį ir paleido į pasaulį trečiąją kartą. Ši California buvo didesnė, gavo aliuminį ir elektrohidrauline sistema valdomą stogą. Praktiškumo jai netrūko, pvz. sudedamam stalui buvo numatyta vieta stumdomose šoninėse duryse.
Nuo 2015 m. pasirodžiusi ketvirtoji karta su „facelift‘u“ gaminama iki šiol. Kaip ir ankstesni California modeliai, ji pasižymi sumaniais sprendimais vardan vietos taupymo. Stovyklavimo kėdes rasite paslėptas bagažinės duryse, po galinėmis sėdynėmis įsitaisę lauko stogelio dalys. Miegojimui gaunate dvi dvigules 2 m. ilgio miegamąsias vietas. Yra dujinė viryklė, kriauklė, 42 litrų šaldytuvas, autonominis šildymas ir kitos smulkmenos. Jei standartinio dydžio California yra per maža, 2018 m. VW išleido Crafter bazės pagrindu pagamintą California XXL. Ten jau yra tikras kemperis – viduje rasite ir tualetą su dušu.
Visiems linkiu gražių vasaros kelionių su tokiais automobiliais kaip VW California!
�#vairuokitesvajones �#automobiliulizingas �#autokonsultacijos �#automobiliuapzvalgos�#gooddeal