Visi turim draugelį, kuris važinėja kaip marozas. Gazas – dugnas. Stabdžiai – dugnas. Mašina jo būna “išpyderastinta” iki negalėjimo, visa blizga, tviska ir varo jis ją tik į “Švaros Brolius” ir abonementą jis turi ne vieną, bet du, nes plauna taip dažnai, kad plovykla liepė pirkt dar vieną. Ir Artiomka perka.
Dar visi turim draugelį, kuris važinėja ramiai, kaip su limuzinu. Plaukioja sau gatvėmis, pasidabinęs naujausia “Suit Supply” eilute. Dantukai balti kaip Šaro, važiuoja, šypsosi, mergaites kabina.
Tai va, šią savaitę suradau automobilį, kuris tinka abiem – Volkswagen Arteon.
Volkswagen centre jaučiuosi jau kaip namie. Gaunu raktelius. Einu prie automobilio. Tiesa, kažkodėl sugebėjau užkliūti už kilimo, nežinau kodėl man pradėjo viskas po kojom maišytis ir ėmiau už visko kliūti, bet, matyt, labai jau skubėjau prie automobilio.
O skubėjau ne veltui. Visi žino, kad Volkswagen ir dizainas tai anksčiau būdavo
tokie du nelabai suderinami dalykai. Stoviu aš prie Arteono ir galvoju, gal čia nauji VW dizaineriai? Arba seni, vieną vakarą pamaišė koksą su amfa, parūkė žolės užsigėrė “Kraken” romu ir ėmėsi darbo. Jeigu aš teisus, tai VW turėtų jiems tuos narkotikus ne tik kad kompensuoti, bet realiai sudėlioti “takelius” ir atnešti į dirbtuves ant sidabrinio padėklo. Mašinos išvaizda pritrenkianti! Jei nuimtum ženkliuką, ilgai reiktų spėlioti, kokio italų dizainerio darbas stovi prieš akis.
Sportiškas, kiek žemokas, aštrių linijų, su dideliais ratais, mano akimis tai tikras meno kūrinys – ne kitaip.
Vienas iš labiausiai nustebinančių faktų – bagažinė. Ji tokia didžiulė, kad manomai, galima būtų sugrūsti visą Žaliųjų partiją ir išvežti ją itin greitai ir itin toli nuo Lietuvos. Esu įsitikinęs, kad jos dydis netoli Titaniko krovinių skyriaus, kaip beribė erdvė – kosmosas literaliai. Taip, kad tokios jūsų problemos kaip vaikai, jų paspirtukai ir vėžimėliai, ir visas kitas briedas, kurį reikia į bagažinę grūsti – ne problema. Ten kaip Bermudų trikampyje – viskas pradings.
Lipam į vidų. Nice!!! Aukštos kokybės medžiagos. Viskas itin tvarkinga ir dailu. DAILU. Taip, Volkswagen ir DAILU irgi dabar jau galima vienam sakinyje naudoti. Susitvarkau visus įprastus reikalus: Bluetooth, veidrodėlius (taip, viską prioritetų tvarka), pasileidžiam clasic rock ir judam. DynAudio tašo kolonėles su X Ambassadors. Trasa Kaunas – Vilnius. Hell YEAH!!! 290AG yra tai, ko žmogus gali norėti. Kaifas. Kaip ir iki kokio greičio įsibėgėja neaprašinėsiu, nenoriu baigti kaip idiotas, filmavęs savo test driv spidometrą, viskas yra techninėse specifikacijose.
Oh by the way – vieta keleiviams gale…Ten tilptų (PATOGIAI) visi keturi Baltijos cirko klounai ir Martynas Levickis su akordeonu.
“Šimašiaus Testas” – dideli gražūs ratai reikalauja mažiau gumos. Šiaip įprasta manyti, kad kuo mažiau gumos, tuo daugiau malonumo…. Bet su mašinomis šitas netinka. Senamiesčio gatvėmis truputį dardėjimas jaučiasi. Ne taip smarkiai, kaip su tikru sportiniu auto, bet jaučiasi. Tačiau dėl vairavimo malonumo normaliomis gatvėmis – verta aukotis, ne tiek jau daug to senamiesčio…
Išvada.
Turbūt vienas seksualiausių automobilių rinkoje. Neįtikėtinai erdvus ir kupinas galios! Visi naujausi žaisliukai ir komfortas! Tačiau reikia pastebėti, kad nėra itin pigus ir kainos stulpelyje jau nebe toks artimas Volkswagen. Yra gan platus, taigi, parkuojant stovėsite praktiškai ant vietai skirtų linijų. Bet kam tai rūpi, kai jis taip gerai atrodo!