Vidutinė gyvenimo trukmė Japonijoje siekia ~85 metus. Tad Toyota Corolla automobilių rinkoje yra tikras japoniško ilgaamžiškumo pavyzdys. Ir tai yra kelrodis gamintojams, kaip sukurti modelį, kuris rinkoje sugebėtų išsilaikyti virš pusės amžiaus (jau 54 m.) ir būti perkamiausių naujų automobilių pirmosiose gretose. O bendras parduotų Corolla modelių skaičius jau perkopė 44 milijonus ir sparčiai auga toliau.
Kur slypi populiarumo formulė? Mano manymu, yra keli pagrindiniai faktoriai. Automobilis yra tinkamo dydžio daugeliui vartotojų. Taip pat – pakankamai nebrangus, o už savo kainą siūlo labai gerą važiavimo komfortą, aukštą medžiagų kokybę ir gerą garso izoliaciją (ypač naujasis modelis). Ir, žinoma, šis modelis yra užsitarnavęs itin patikimo automobilio vardą.
Lietuvoje prasidėjus „importinių” automobilių laikams, daugelis pirkėjų įsigiję pirmąjį vokišką ar japonišką automobilį prie šių šalies gamintojų likdavo ilgam (aišku, jei pirkinys ne koks laužas pakliūdavo). Taip ir mano šeimoje: pradėjus nuo 1985 m. gamybos Corollos, nulipti nuo japoniškų automobilių adatos kol kas ir nepavyko. Iš viso būrio labiausiai įsiminė beveik 10 m. turėta 2000 m. gamybos dvidurė Toyota Corolla su automatine pavarų dėže. Komfortas ir kokybė tokio dydžio automobiliui buvo stebinantis. Bet dar labiau patiko, kad galėjai 5 m. iš eilės tik tepalus keisti ir nieko daugiau nedaryti.
Tų pačių dalykų tikiesi ir iš naujosios Toyota Corolla. Ir gauni. Šis modelis išlaiko savo stipriąsias savybes ir su kiekviena karta stengiasi patobulėti. Važiuoji minkštai, tyliai ir jau standartinėje įrangoje turi daugybę saugumo priedų ir šiuolaikinių technologijų. Na, o hibridinė sistema važiavimą paverčia dar malonesniu ir ekonomiškesniu.
Bet detaliau šio modelio neapžvelginėsiu, esame jau tai darę. Jei nepamenate, prisiminti galite čia:
https://www.dealsonwheels.lt/…/miesto-dziungliu-nindze-pas…/
O šiandien turim visiems Corollų mylėtojams (ir ne tik) gerą pasiūlymą.
Variantas, kurį galite gauti čia ir dabar, su didele nuolaida. Naujas 2020 m. Toyota Corolla 1,8 litro hibridinės jėgainės sedanas. Juodos spalvos. Active plus komplektacijos. Taigi, kuo ji jus džiugintų už 220 eur/mėn.:
▪ Besiilsinčia kaire koja, kad jau nėra sankabos;
▪ Gerai atrodančiais LED žibintais tiek priekyje, tiek ir gale;
▪ Šylančiu užpakaliu ir rankomis (ant odinio vairo);
▪ Toyota Safety Sense sistema, kuri ir ženklus, ir linijas stebės, ir šiek tiek vairą pasukios, ir dar atstumą palaikys, bei ilgas šviesas pajunginės;
▪ 8 colių multimedija su Apple CarPlay / Android Auto sistema;
▪ Galinio vaizdo kamera, papildomais priekiniais ir galiniais parkavimo davikliais (atsarga gėdos
nedaro);
▪ 3 važiavimo režimais (pvz. savaitę važinėjate eco režimu ir keikiatės, kad netraukia, o tada perjungiate į sport ir gaunate džiaugsmo dozę);
▪ Papildomai užsakomais 17 colių ratlankiais ir metallic dažais (grožio per daug nebūna).
Visų malonumų čia neišvardinsiu, tad kam įdomu, kreipkitės, viską papasakosim ir nuoširdžiai patarsim. Geriausi linkėjimai Toyota gerbėjams ir haiter’iams!