Kaip manot ar tai, kas subalansuota viskam gali tikti viskam? Ir žinoma čia kalbu apie automobilį. O sakydamas viskam kiek perspaudžiu, nes su tuo pačiu automobiliu vargiai iš bekelės išvažiavę nuvažiuosim į žiedą ir jausim tokį patį malonumą. Čia kalbu labiau apie kasdienį naudojimą be “išsikalinėjimų”.
Pasiaiškinkim.
Į mūsų globą kelioms dienoms pateko kiek neįprastas keturratis draugas – sportinis universalas. Automobilis, kuris galėtų patenkinti daugelio vairuotojų norus. Bet, kaip visada – pradėkim nuo pradžių.
Kėbulas – iš pirmo žvilgsnio labai santūrus. Žvelgiant iš toliau, net neatkreiptų dėmesio. Baltas universalas ir tiek. Tačiau priėjus arčiau, žvilgsnį pradeda gaudyti detalės. Anglies pluošto spoileris, galinis difuzorius ir 4 duslintuvai, kurie net yra tikri! O Cupra ženklai, Rotiform 19 colių dydžio ratlankiai, bei tarpai tarp arkos ir rato sudeda taškus ant i. Čia ne šiaip kasdienis universalas.
Interjeras tamsus. Iš pirmo žvilgsnio – jaunatviškas, tačiau santūrus. Vietos nemažai, o verstos odos sėdynės maloniai įspaudžia bandeles, kad neslidinėtumėte posūkiuose. Vairas savo dizainu šiek tiek primena Audi 2006-aisiais, tačiau lietimui yra malonus. Ir mygtukai borto kompiuteriui padaryti patogiai. O geriausia tai, kad plastmasės salone tokio minkštumo, kad ne tik po smūgio visi dantys vietoje liks, bet dar ir snūstelti patogiai galėsit. O jei negalėsit užmigt – pro stoglangį puikiai matosi žvaigždės.
DOUBLE BONUS: Skaitmeninis vairuotojo ekranas, kurį valdyti ypač paprasta ir Seat Sound audio aparatūra.
Bet nei kėbulas, nei living room’as čia nėra svarbiausi. Važiavimas kuria visą magiją. Gal pradėsiu nuo skaičių, kad sukurčiau atitinkamą įspūdį. Širdis – didesnio pieno pakelio dydžio – 2 litrai. Bet, kai į pagalbą ateina draugė turbina, kartu jos generuoja mano sielą džiugnančius 300 arklio galių. Visa tai skirta nešti vos 1.4 tonos svoriui. Skamba saldžiai ar ne? Beja, 300 AG versija buvo pati galingiausia iš visų bendro naudojimo keliams skirtų versijų.
Tai galit būt ramūs – traukos šiam automobiliui tikrai netrūksta. Ir tiesą pasakius, jei drago lenktynes įsivaizduojate, kaip iki dugno nuspaustą gazo pedalą – jūsų ratai “degs” iki maždaug 90km/h. Vat taip užtenka jam traukos.
Svarbu nepamiršti: with great power comes great responsibility.
Važiuoklė adekvati galiai. Automobilis staigiame posūkyje yra tiesiog prilipęs prie kelio ir net neplanuoja slysti. Man – tai viena malonesnių važiuoklių, kuri leidžia kelyje jaustis vikriam ir manevringam. Man. Bet minkštą ir ypač komfortišką važiavimą mėgstantiems žmonėms, tokiems, kaip mūsų meras Šimašius, gali atrodyti kiek kitaip. Mat prieš kiekvieną “gulintį policininką” reiks labai stipriai pristabdyti, o kavą išgerti dar iki įvažiuojant į Vilniaus senamiestį. Stabilumas ateina komforto kaina ir nieko čia nepadarysi. All in all: Šimašius keikdamasis eina valytis baltinių. Gavom 3 ne.
Kadangi variklis benzininis – DSG taip stipriai nesikolioja. Stengiasi spėti sumėtyti bėgius, bet minimalus atsilikimas yra. Toks, kaip po 100 gramų.
Ir viskas palydima 9 litrais šimtui kilometrų. Nepersistengiant su pėdos sunkumu, neatsiliekant nuo miesto ritmo ir kartais pagazuojant, kai netikėtai privažiuojat kokį tunelį. Patikėkit – to garso jūs pasiklausyti tikrai norėsit.
BONUS: 4 važiavimo režimai iš kurių 1 – individual. Excellent.
Multimedija kiek pralinksmino savo jaunatviškumu. Prie santūraus interjero, ta gausybė spalvų su skirtingomis nuotraukų tipo ikonomis atrodo kiek vaikiškai. Turėdamas galimybę tikrai pasirinčiau kitokią vizualizaciją. Vienodų spalvų ikonos atrodo žymiai moderniau ir stilingiau. Bet yra ir geroji pusė. Kaip ir pačiame salone, multimedijoje viskas funkcionuoja aiškiai ir greitai.
Car Play? Žinoma yra. Taip, su laidu.
Asmeniškai man automobilis labai patiko. Nuoširdžiai manau, kad tai galėtų būti vienas iš mano pasirinkimų, jei šiuo metu rinkčiausi sau automobilį. Jis patenkintų daugybę mano poreikių. Pradedant bagažinės dydžiu, kurios dėka keliaudamas galėčiau ne tik visus daiktus susidėti, bet ir nakvoti. Ir baigiant galia, kurios dėka kelionėje, privažiavęs atitinkamą atkarpą galėčiau “lengvai” spustelėti gazo pedalą ir pajusti euforiją.
Šis daugiafunkcinis žaisliukas yra parduodamas. Jo kaina – 254 eurai per mėnesį. Sudominom? Paskambinkit, nepasididžiuokit.
DOW sako: 8 ratai !
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Geros darbo savaitės, Draugai.
Fotoryklys – Dainius Voveris
Mūsų video apžvalgą žiūrėkite:
#vairuokitesvajones
#automobiliulizingas
#autokonsultacijos
#automobiliuapzvalgos
#gooddeal