Jubiliejai, baliai, festivaliai… Dammit, jau pasiilgau. Ne aš vienas, aišku. Bet pakentėsim, galim tik džiaugtis kad nereikia priešakinėse linijose dirbti.
Užtat galim pasidėlioti, kuriuos jubiliejus praleidom, kurie dar laukia. Trisdešimtmečiai, keturiasdešimtmečiai… Hmmm, matau, kad yra vienas toks įdomesnis. Šiais metai quattro sistema švenčia 40 m. jubiliejų. Čia gi rimtas ,,tūsas“! Quattro tai jums ne koks 4matic. Pradėjusi savo kelią 1980 m. su įspūdingu „Audi quattro“ kupė modeliu, ši sistema, iš esmės, buvo pradininkė visų varančiųjų ratų pavaros lengvuosiuose automobiliuose. O nuo to laiko buvo nupirkta virš 8 milijonų Audi automobilių, varomų visais keturiais ratais.
Dėl ko man patinka šis jubiliejus? Nes esu matęs daugybę filmukų kaip „Audinės“ žiemą traukia „fūrą“ į kalniuką, ar purvo voniose kapstosi kaip pamišusios. Jau nekalbant apie indėlį į ralį ir B grupės vaizdus. O jeigu quattro sunkiai kapanojasi, tai reiškia – gailite gazo.
Beje, turiu tokį linksmą atsitikimą iš pernai metų. Važiavom slidinėti į Austriją su beveik nauja Audi A6. Kelionė – vienas malonumas. Likus porai kilometrų iki tikslo prasidėjo snieguotas keliukas. Na, f**k it, tikrai neatrodė status. Ir niekaip mes neužvažiavom. Teko iškrauti visą „balastą“ ir šiaip ne taip užsiropštėm. Po to jau Golfiukas 4motion mums padėjo. Jausmas buvo įdomus – turi tokį daiktą, bet naudos kaip iš…
Užtat dabar visada sakau: jeigu jau rimta Audi, tai tik quattro. O šio jubiliejaus proga atsirado galimybė vieną tokią jums pasiūlyti – 2013 m. Audi A6 Avant 3.0 tdi quattro S-line.
Tai ketvirtosios kartos (2011 – 2018 m.) Audi A6 modelis. Man šie avant‘ai su S-line apdaila yra patys gražiausi iš visų tokio tipo automobilių. Visos kėbulo linijos labai dailios ir proporcingos – elegancija suderinta su sportiškumu. Beje, šis modelis turi ir gamyklinius 20 colių ratus. Jie prideda piktumo. Automobilio spalva jau skonio reikalas, bet kartu su ratų spalvinėm gamom vaizdas – ne visai eilinis.
Viduje jautiesi puikiai. Geros S-line sėdynės, medžiagų kokybė – kaip ir turi būti. Bet jausmas geriausias dėl to, kad matosi koks automobilius mylintis žmogus čia važinėjo. O taip būna nedažnai. Viduje nusidėvėjimo ar neatsargumo požymių nerasite, o kalbant apie išorę, šeimininkas parodytų nebent tik nubrauktą ratlankio briaunelę.
Važiavimas. Benzinus buvau bandęs, tačiau dyzelio ne. O važiavimą apibrėžčiau dviem žodžiais – solidus ir sklandus. Variklis čia slepia 204 AG ir su septynių pavarų automatu sudaro puikų unisoną. Beje, aš kaip dyzelinių variklių menkas gerbėjas turiu pagirti, kad net ir esant žemoms apsukoms vibracijų nelabai patirsite. O jeigu kada pritrūktų galios (važiuojant taip neatrodė), ši 3 litrų jėgainė dar turi daug potencialo.
Audi leidžia rinktis tarp kelių važiavimo režimų, bet dynamic čia nelabai tinka, likite prie auto arba comfort pasirinkimo. Jeigu paklaustumėt Šimašiaus nuomonės, jis būtų patenkintas, bet visiškai satisfakcijai galėtų pareikalauti mažesnių ratų. Tada per duobes plauktumėt kaip su pūkų pagalvėm. Dar ir garso izoliaciją prie to paties pagirti norėčiau.
Apie vietą ir bagažinę nėra ką kalbėti – ir bulves galit vežti, ir dviračių įsimesti. Didelis universalas vis tik.
Šis automobilis savo gyvenimą pradėjo Vokietijoje, o 2016 m. atkeliavo į Lietuvą, čia buvo vieno savininko rankose. Kilometrų savo sąskaitoje turi beveik 175 tūkstančius.
Jeigu norėtumėte šį automobilį įsigyti, tai būtų panašu į 15 400 eur arba 178 eur/mėn.
Reikia daugiau informacijos? Susisiekite.
#vairuokitesvajones
#automobiliulizingas
#autokonsultacijos
#automobiliuapzvalgos
#gooddeal