Nežinau, kaip kitaip pavadinti šitą straipsnį, bet kad mano ir Golf’o egzistencijos šitoje žemėje yra persipynusios – akivaizdu. Laurynas paskutiniu metu jau net nebesitaiko į VW raktelius. Tik parašo iš kur pasiimti. Man belieka klausyti, vykdyti ir šypsotis. Kažkas tai vadina darbu. Aš to termino stengiuosi nevartoti. Kiekviena diena man leidžia atverti naujus ir dar nepažintus plotus.
Ir pagaliau, maloniai vėjuotą balandžio dieną aš jau automobilyje, kelyje Vilnius – Kaunas. Keliauju atverinėti naują plotą. Užsiizoliavęs iki negalėjimo, užrasojusiais nuo kaukės akiniais, skrodžiu greitkeliu pasiimti taip laukto, apskaityto ir apkalbėto VW Golf 8. Po mėnesio tarp 4 sienų, (nu, nes gi DOW atsakingas verslas) šita kelionė man – lyg šviežio oro gūsis.
Važiuodamas link Kauno apie būsimą pažintį daug galvojau ir bijojau. Kad ir koks blogas dalykas tai būtų, nori tu to ar nenori, kažko laukiant kyla lūkesčiai. Taip jau yra. Vat ir bijojau važiuodamas, kad mano lūkesčiai nesugadintų mūsų gražios pažinties. Ir žinot ką? Blemba. Nesugadino…
Susipažinkit.
Kėbulas. Kaip manot, kokios jis spalvos? Man jis žalias. Laurynas sakė, kad aš daltonas, o Golf’as geltonas. Dainiui žalias. Ievai geltonas. Visi kiti, kurių klausiau, procentaliai atsakė panašiai. Tai va. Jums spręst, bet man atrodo, kad ta spalva jam visai tinka.
Kalbant apie linijas – susilaukiau nemažai nuomonių, kad aštuntos kartos hečbekas nebe toks gražus kaip septintas. Ir pagrindinis argumentas buvo toks: jis nebe piktas. Ir žinot, iš dalies su jais sutinku. Dabar didžioji dalis automobilių gamintojų savo modelius kuria vis piktesnius ir agresyvesnius. Tokius, kurių reiktų bijoti. O Golf’as sako ne. Ir čia yra pats jo grožis. Golf’as žino tiek savo vietą jūsų širdyse, tiek savo vertę rinkoje. Jis nė kiek ne piktas. Anaiptol. Inteligentiškas, galantiškas ir ramus.
BONUS: perdėtą vajų sukėlęs logo tikrai gražus.
Atskirą padėką norėčiau skirti Autojutai už automobilį bandymams, ant kurio nėra lipdukų. You da man. 👊
Viduje maloniai pasitinka sėdynės, kurios, beja, turi 3 šildymo padėtis, ir kiek pastorintas vairas, už kurį taip pat dedu pliusą. Fizinių mygtukų beveik neliko. O džiugiausia tai, kad jų išnykimas nepanaikino valdymo patogumo. Viskas ir toliau lieka paprasta. Net prie garso didinimo mygtuko negaliu kabinėtis. Nors jo net mygtuku vadinti nebegaliu. Norėtųsi sakyti “slaideris” ar dar velniažin kaip. Dabar savo naujame Golf 8 garsą reguliuosite tiesiog braukdami pirštu. Kaip savo plančetėje, žiūrėdami filmą. Puikūs sprendimai.
Kas toliau? Atsisakius mygtukų ir iki minimumo sumažinus pavarų perjungimo svirtį, atsirado daugiau vietos. Priekyje. Bet tikrai ne gale. Jei pamenate matavimo vienetą – Egį, tai pasakysiu taip: jam vairuojant, gale galėtų puikiai tilpti žmogus be kojyčių.
Ir du geriausi dalykai pabaigai apie automobilio vidų.
Pirma. Man, kaip žmogui mylinčiam akimis, šio Golf interjero apšvietimas naktį yra tokio pat gerumo dalykas, kaip šaltas alaus butelis, po dviejų valandų malkų vežimo prie +30C. O galimybė jį pasirinkti iš tūkstančio spalvų yra nelabai reikalinga, bet ypač džiuginanti.
Ir antra, nuo šiol galėsite be jokių laidų savo telefoną ne tik krauti, bet ir juo naudotis. Wireless CarPlay! Yeah baby!
Žodžiu, salone vyksta geri dalykai. Važiuojam. Jau nuo pat pradžių nervina automatinis rankinio atleidimo garsas. Mašina supranta daugiau negu aš, o garsas toks, lyg rankinis nusileistų 1989 metų Audi 80. Bet galima jį atleisti ir pačiam, tai didelio kriminalo čia neįžvelgiu. Juostų palaikymas irgi perdėto pasitikėjimo nekelia. Tačiau, jei žadina, tai su tokiais garsais, kad net iš giliausio miego atsibusit. Kas yra gerai. Turbūt.
Na, o kalbant apie galią – sužavėti nelikom. Nors Golf’as ir turi 4 skirtingus važiavimo režimus, su 150 arklio galių varikliu, esminio skirtumo juos jungiant nesijaučia. Gal tik įjungus Sport režimą greičių dėžė tampa jautresnė, o ratai prasisuka kaskart startuojant.
Mūsų mylimas meras Šimašius komfortu liko maloniai nustebintas: “Minkščiausias kadanors sukurtas Golf”. Jo žodžiai – ne mano. Bet aš su juo sutinku. Golf tikrai maloniai sugeria kelio nelygumus. Iki Passat dar tolokai, bet judam į labai gerą pusę. Prie ko prisideda ir 7 litrų sąnaudos šimto kilometrų atstumui. Čia turiu omeny man. Benzino. Pasidarykit išvadas patys.
Ir tikrai nežinau, ar buvau užsihipnotizavęs išmanių technologijų gausa, o gal mane užbūrė visos tos vaivorykštės spalvos salone, bet man atrodo, kad greičių dėžė dirba maloniau. Žinoma, savo kozerį, starto lag’ą, kišenėje vis dar turi.
Automobilis, nors ir ryškios spalvos – daug dėmesio iš aplininių nesusilaukia. Visgi gi tai Golf. Tačiau viduje jis tiesiog dvelkia stiliumi, naujovėmis ir permainomis. Mėgstantiems klasikinę išvaizdą ir technologijų gausą tai bus puikus pasirinkimas.
Na, o kokią kainą slepia šis miesto stileiva? 269 eurai per mėnesį iki skambučio mums. Kokia po? Jau teks paskambinti.
DOW sako: 8 ratai!
⚙⚙⚙⚙⚙⚙⚙⚙
#vairuokitesvajones #automobiliulizingas #autokonsultacijos #automobiliuapzvalgos #gooddeal