Tikiu, kad daugelis skaitytojų turi antrąsias puses, vaikus, katinus, žiurkėnus, terariumus su šaltakraujais gyvūnais ar kažką panašaus, kas neleidžia jaustis vienišiems. Laikas namie, daugiau galimybių bendrauti ar daugiau buitinių konfliktų – čia jau kaip kam… Bet kiek čia galima bendrauti ir apie ką?
Per tą mėnesį laiko dirbant iš namų, apie dviejų skirtingų lyčių bendravimą įgavau naujų, naudingų žinių. Kadangi manieji Youtube filmukai ir socialiniai tinklai, pasirodo, gali nusibosti, tai retkarčiais visai įdomu pasižiūrėti kas dedasi antrosios pusės socialinėse paskyrose. Ir nemanykite, maisto blogeriai ar namų interjero sprendimai gali tapti visai įdomaus pokalbio tema.
Kaip ten sakoma, kaip šauksi, taip atsilieps? Daugiau besidomint kito asmens pomėgiais ir „vyriški“ reikalai (ar hobiai) gali sulaukti papildomo dėmesio. Štai, svajonės apie naują automobilį ir jo paieškos gali būti įdomūs ne tik vienai pusei. Ypač, jei tai ne kosminis supercar‘as, o realus ir įkandamas automobilis. Dargi, labai gražios spalvos ir patogus keliaujantiems. Vieno tokio varianto tiesiog negaliu neparodyti.
VW Touran.
Šis automobilis pradėjo savo gyvenimą 2016 m., Lietuvoje. Prižiūrėtas ir glostytas, savo sąskaitoje dabar turi 87000 km, bet to nelabai pajusit. Dar yra net ir galiojanti gamintojo garantija.
Kalbant apie išorę, gražiausias dalykas žvelgiant į šį Touran yra šviesos diodų žibintai. Jie suteikia prabangos ir modernumo įspūdį. Kėbulo linijos gana dailios ir su tinkamais ratlankiais bei spalva sudaro patrauklaus automobilio įspūdį.
Į akis krenta masyvios galinės durys, o tai yra labai patogu dėl kelių priežasčių. Pvz.: sodinant vaikus į automobilines kėdutes ar bandant sukišti nepadoriai neblaivius keleivius (dirbantys pavežėjais tai įvertins).
Įsitaisius viduj atrodo, kad vairuotojo darbo vieta labai patogi. Valdyti automobilį būtų paprasta ir pradedančiam vairuotojui, gabaritai nekliūna. O jeigu norėtumėt sportiškumo ar linksmybių – tam skirti ,,savaitgaliniai“ automobiliai. Na, o šio automobilio variklis slepia 180 arklio galių, kurios labiau tiks niekur neskubantiems ir „nestresuojantiems“.
Interjero kokybė čia volkswagen’iška. Niekas nebarška, nekliba, visi mygtukai kaip tik ten kur ir tikiesi juos rasti. Išbandžius adaptyvią kruizo kontrolę su lane assist stebina, kaip neblogai sistemos automobilį vairuoja.
Ir, žinoma, su tokiu automobiliu kalba tiesiog privalo pasisukti link praktiškumo. Vidurinės sėdynės individualios, stumdosi, atlošas reguliuojasi, o grindys lygios – jokių transmisijos tunelių. Aišku, yra atlenkiami staliukai jūsų sumuštiniams. Ko ne gyvenimas? Ir žinoma, gale gausite lygias grindis nulenkus sėdynes. Jei to negana, galite nulenkti net priekinę.
Ką dar čia gausite (be standartinės Highline komplektacijos): patogias verstos odos sėdynes (priekinės su masažo funkciją), elektrines užuolaidėles, App-Connect prisijungimą, tolimųjų šviesų asistentą, navigaciją, persirikiavimo asistentą, papildomas oro pagalves, elektrinį bagažinės dangtį, ir beveik visa kita ką buvo galima susikomplektuoti.
Beje. Jeigu mėgstate slapstyti savo daiktus, griebkit šį variantą. Čia dėtuvių rasite daugiau nei reikia. Pusės gal net ir patys nerasite.
Na, o kalbant apie finansus – šis karibų mėlio spalvos (Caribbean blue) automobilis gali būti jūsų už 196 eur per mėn.
Mieli skaitytojai, gražios dienos!
#vairuokitesvajones
#automobiliulizingas
#autokonsultacijos
#automobiliuapzvalgos
#gooddeal