Kas auto pasaulyje tai galėtų atspindėti? Kaip tai atradau?
Pamenat, praėjusią savaitę tiesiog krykštavau apie Audi RS? Apie tai, kokia ji lengva? Kokia galinga? Neskaitėt? Siūlau paskaityti.
Bet vienas iš minusų, apie kurį tada rašiau, buvo geram sportiniam automobiliui būdingas kietumas ir gal kažkiek trūkstamas komfortas, kurio taip norisi įlipus į naują automobilį.
Tai va: skambina man iš Krasta Auto ir sako:
– Sakai, galia ir komfortas sunkiai suderinama? Ateik, duosim tau vieną automobiliuką išbandyt.
Nuoširdžiai tikiuosi kokio BMW M serijos ar panašiai, ir tuo pačiu galvoju, kaip ten gali būti daugiau komforto. Nusiveda mane prie stalo ir paduoda raktelį su karūna. Išsišiepiu iki ausų – Maserati. Tiesa, dėl tos karūnos… Didžioji dalis žmonių išties mano, kad tai karūna, tačiau…
ten vaizduojamas Neptūno kovos trišakis.
Tai tiek istorijos. Oh… Palaukit dar mažytis mielas niuansas. Levante, mano tų dienų džiaugsmas, turi Ferrari gamintą 430AG variklį.
Taigi, pradėkime nuo iššorės . Dizainas. Neturiu prie ko prikibti. Tikras italas, o ką italai tikrai moka, tai suteikti bet kam gerą prekinę išvaizdą. Turbūt davus Juozuką iš Kalabybiškio kaimo italų stilistui į rankas, jau po dviejų savaičių matysime Juozuką ant Vogue viršelio. Na, nes moka italai taip daryt. Moka ir viskas.
Interjeras. OK, čia jau galima truputį padiskutuoti. Viskas gan nuobodu ir paprasta. Jokių vokiečių taip mylimų technologinių stebuklų. Yra viskas, ko reikia ir viskas veikia, bet jei esate Audi, BMW ar MB gerbėjas greičiausiai nusiviltumėte. Tačiau,
ar kas nors perka itališką automobilį vedamas logikos? Ne. Tokius tu perki vedinas emocijos, o ko jau ko, bet emocijos Maserati tau suteikia su kaupu.
Taigi, susireguliuojam veidrodėlius, sėdynę ir spaudžiam “START”. Geras! Geras garsas! Tarsi kažkur tolėliau būtų suriaumojęs Simba… Not bad. Tai jau ne pirmas
mano vairuojamas Maserati. Akys ieško Sport mygtuko. Randa. Du spustelėjimai ir mašina taip suriaumoja, kad lydimas šalia stovinčių automobilių signalizacijų kauksmo, laimingas išriedu į gatvę. Jausmas geras: sėdi aukštai, variklis riaumoja taip, lyg sėdėtum sports car’e, o akseleratoriaus pedalas toks jautrus, kad stengiesi būti švelnus, kaip su moterim, nes kitaip, draugiškas pareigūnas gali būti labai nešvelnus tavo banko kortelei.
Pirmas įspūdis. Praeivių žvilgsnius ji traukia kaip bites prie medaus (taip, galėjau palyginti su musėmis, bet tas labiau prancūzų gaminiam tinka). Vairavimas po miestą labai malonus, tačiau mašinos plotis kartais net erzina. Plati ta Levante. Plati kaip Vladimiro Vladimirovičiaus užmojai, o dėl to ir nepatogu kartais. Netelpi visur, kur nori, tai tenka šalia kokią vieną kitą juostą aneksuoti.
Standartiškai “Šimašiaus testas”. Dideli ratai, mažai gumos ir prabangus SUV derinys, deja, duobes jaučiau gan smarkiai. Oh well… Užtat kaip ji gerai atrodo, bala nematė tų duobių. Pasivinguriuoju po senamiestį, jau ir sutemos – į trasą. Vilnius- Kaunas. Spust. Stuburas su visom mėsom prilimpa prie sėdynės, o Ferrari variklis sugriaudėja, kaip Liūtas prieš kovą. Skaičiukai spidometre kinta iškart dešimtimis. Gražu.
Akis užkliūva už degalų rodyklės. Jei kuro sąnaudos, vienas iš klausimų, kuriuos ketinate gvildenti, tai su Maserati kaip Tinder programėlėje “swipe left”. Galvojant apie šitą automobilį, kuro sąnaudų klausimas turi būti nediskutuotinas. Nes geria ji daug. Labai daug. Kaip Kirkilas seime (Tiesa, Kirkilas tiek galios neturi). Ir nieko čia nepadarysi.
Išvada.
Puikus automobilis. Keliantis emocijas ir nuo galios griausmo priverčiantis drebėti. Ar jis vertas 700-800 eur įmokos per mėnesį? Jei svajojote apie super galingą premium automobilį su išskirtine išvaizda, tada – TAIP.
Tačiau nerasite ten naujausių technologijų, erzins tiek ekrano rezoliucija, tiek gan seno “kirpimo” vairas, katras šiek tiek didokas. Bėgių svirtelė slankioja labai sunkiai. Erzinantis niuansas. Bet iš principo, tas garsas ir galia atperka viską, jei esate galios gerbėjas, jei dizaino – irgi nesigailėsit.