Aš esu auto entuziastas. Dauguma mūsų turime savo mėgstamas markes arba konkrečius tų markių modelius. Yra vokiškų automobilių fanai, yra ir japoniškų automobilių fanai ir t.t. Bet yra pasaulyje tokių automobilių, kuriems tu tiesiog negali atsispirti, nepaisant to, kad jie yra visai ne iš tavo mėgstamiausios operos. Čia kaip tame anekdote apie vokietį, žydą ir lietuvį, kad ir kaip visi skaičiuoja pinigus, jie negali paneigti to fakto, kad visiems jų reikia. Taip yra ir su tokiais automobiliais, kurie yra vadinami kultiniais. Jie suartina net ir labiausiai skirtingus automobilių fanatus.
Vienas iš tokių automobilių yra 1967 metų Shelby Mustang GT500. Moderni šio automobilio interpretacija sukurta “Cinema Vehicle Services” dirbtuvėse specialiai 2000-ųjų metų filmui: “Dingti per 60 sekundžių”. Automobilio dizaino autorius yra Steve’as Stanford’as, kuris puikiai išlaikė klasikines automobilio kėbulo linijas suteikdamas jam subtilių ir modernių akcentų, kurie ir pavertė šį kūrinį tikra bomba.
Na, bet pradėkime nuo pradžių. 1995 metais Denice’ui Halicki’ui gimė idėja sukurti modernią 1974-ųjų metų filmo “Dingti per 60 sekundžių” versiją. Tame filme pagrindinis automobilis
buvo 1971-ųjų Mustangas. Naujam filmui jie norėjo unikalaus automobilio ir čia į pagalbą atėjo “Cinema Vehicle Services”, kurie būtent ir užsiima unikalių automobilių gamyba filmams. Jie paėmė 1967 metų Ford Mustang Fastback kėbulą ir iš pagrindų jį perrinko, suteikdami jam visiškai naują ir modernią važiuoklę, rimtą, V8 ritmu plakančią širdį, unikalų ir neapsakomai gražų išorės dizainą (dėl kurio seiles varvinsiu tikriausiai visą savo gyvenimą… Pomirtinį irgi) bei keletą kitų smulkmenų. Tokių, kaip visiems mačiusiems filmą gerai žinomą “Go-Baby-Go” mygtuką, kuris paleidžia azoto suboksido įpurškimo sistemą (NOS, kuri paleidimo metu varikliui prideda apie 200 arklio galių), prie pavarų perjungimo svirties esantį azoto suboksido sistemos aktyvavimo jungiklį, kuris atrodo lyg būtų ką tik išimtas iš F-16 naikintuvo. O taip pat ir azoto balioną bagažinėje, bei papildomą tachometrą prie prietaisų skydelio. Apart to, automobilio salono dizainas išlaikytas originalus, kas šiam monstrui suteikia tik dar daugiau žavesio.
Šiame, specialiai filmui kurtame automobilyje buvo montuojamas 5.7 litrų V8 formos
“Small block” Fordo variklis (by Blueprint Motors) išvystantis virš 400 arklio galių. Klasikinė amerikietiška komponuotė – V8 variklis priekyje, “fastback” tipo kėbulas, galiniai varomi ratai ir visai šiai arklių kaimenei valdyti skirta mechaninė greičių dėžė su “Cherry on top” – “Go-Baby-Go” mygtuku. Ši vyšnaitė yra įmontuota būtent ant pavarų perjungimo bumbulo. Taip ir prašosi, jog būtų nuspaudžiama pirmai progai pasitaikius. Būdama po tavo dešinės rankos nykščiu, vyšnaitė tau neleis apie save pamiršti! Visa tai veda tik prie vienos išvados – žvėris! Ir tikrai ne kitaip.
Keletas įdomesnių dalykų apie šį Mustangą. Filme vagys automobilius vadina merginų vardais tam, kad gatvėje garsiai kalbant apie skirtingus modelius niekam nekiltų įtarimas ką jie rezga. Šis ’67 Shelby Mustang GT500 dar yra puikiai žinomas kaip Eleonora (Eleanor). Pamenate tą sceną iš filmo kai pačiame gaudynių įkarštyje aktorius Nickolas Cage’as pasislepia nuo policijos su šiuo automobiliu už sunkvežimio? Pamenate tą momentą kai pradeda kristi variklio apsukos iki kol Eleonora užgesta ir po to aktoriui tenka maldauti, kad ji vėl atgytų? Tiesa ta, kad šiame automobilyje varikliui dirbant laisva eiga reikia šiek tiek nuspausti akceleratoriaus pedalą tam, kad jis nenumirtų tada, kai to mažiausiai reikia. Šioje filmo scenoje būtent taip ir nutinka, nes aktorius slėpdamasis nuo policijos nenori liesti akceleratoriaus tam, kad variklis dirbtų kuo tyliau. Vos jį palietus, kriokimas primena įsiutinto Šiaurės Amerikos grizlio riaumojimą. Jeigu nori gąsdinti močiutes gražų sekmadienio rytą prie vietinės bažnyčios, šis automobilis kaip tik tau!
Deja pačiam neteko asmeniškai tokio išbandyti tad ir asmeniniais įspūdžias su jumis
nepasidalinsiu, bet galiu pasakyti kas mane žavi šiame automobilyje. Dauguma tikriausiai skaitydami pagalvojote: “Tik kiek daugiau kaip 400 arklių..?” Taip, tiesa tokia, jog dauguma mūsų jau esame įpratę girdėti apie automobilius, kurie turi penkis, šešis, devynis šimtus ar net tūkstantį ir daugiau arklio galių, bet ar jūs kada susimąstėte, jog šis gražuolis yra 1967 metų automobilis ir tais laikais tokių sąvokų kaip stabilumo kontrolė, ABS ar juostų palaikymo sistema, niekas net nebuvo sapnavęs. O dabar pagalvokite, koks buvo galingiausias jūsų kada nors vairuotas automobilis. Adekvačiai vertindamas visus šiuos veiksnius aš suprantu, jog tu turi būti tikrai labai įgūdęs vairuotojas, kad suvaldytum tokį brutalų žvėrį. O juo labiau, atlikinėti įvarius triukus. Įdomus faktas iš filmo: Daugumą triukų už Eleonoros vairo atliko pats aktorius Nicholas Cage’as, kas leido režisieriui nufilmuoti tokią ispūdingą gaudynių sceną.
Ir pabaigai, kas galėjo pagalvoti, jog filme su tokiais aktoriais kaip Nickolas Cage’as ar Angelina Jolie, didžiausia filmo žvaigžde taps Eleonora? Tokią gražuolę galite priglausti ir jūs susisiekę su DOW komanda. Misija neįmanoma yra mūsų kasdienybė. Ir šis šedevras ant ratų jums kainuotų nei daug nei mažai: 726 eurus per mėnesį. Mieli, Draugai, vairuokime svajones, juk gyvename tik vieną kartą.
#vairuokitesvajones
#automobiliulizingas
#autokonsultacijos
#automobiliuapzvalgos
#gooddeal