Italai gamina skanias picas, lazanijas ir vyną. Geras eksportas į pasaulio virtuvę. O ką jie gamina pasaulio automobilių virtuvei?
Taip, visi pasakys Ferrari, Maserati, Fiat (toks liūdnesnis). Tačiau ar kam nors (ne petrolhead’am) bent šovė į galvą pagalvoti apie Alfa Romeo? O taip, jie vis dar čia.
Ir jie ilgai tylėjo. Bet grįžo. Grįžo su trenksmu. Prieš porą metų Alfa pasauliui pristatė Gulia. Dar vėliau – Stelvio. Bet šiandien tik apie Gulia.
Krasta Auto man pažįstama, šiaip ar taip buvęs darbdavys. Geras darbdavys. Ir ten sugrįžti visada malonu. Kolegos be didelių ceremonijų paduoda raktus ir palinki smagiai praleisti laiką. Išeinu į lauką iš naujo susipažinti su ja. Truputį jaudinuosi, visai kaip per pirmą pasimatymą. Jos akys pritrenkiančiai žavingos. Vienu metu pasirodė, kad ji man valiūkiškai mirktelėjo. Hmz. Gal ir ji manęs pasiilgo?
Viliojančios, aštrios jos kūno linijos traukia ne tik mano, bet ir praeivių akį. Oh yeah. Mėgstu dėmesį. Su Ja jo gausiu daug.
Viduje minkštos odinės sportinės sėdynės švelniai ir patogiai tave apkabina. Vairo formos jau signalizuoja, kad ji agresyvi. Visi jos IT privalumai lengvai valdomi ir paprastai sujungiami, bluetooth – vos 2min ir veikia.
Ok, važiuojam į trasą. Spust. Oooo… Jai patinka greitai. Pasiduodu pagundai ir dar truputis akseleracijos. O ji kaip niekur nieko traukia. Variklio skleidžiamas garsas glosto mano tuščią savimeilę. Ji lengvutė, mažiau nei 1.6 tonos, o charakteris prilygsta 210AG. Smagu. Ji tiesiog susilieja su asfaltu. Aštriausi posūkiai jai nė motais – lengvai. Supratau, kad trasoje iššūkių jai nerasiu.
“Šimašiaus testas” – Vokiečių gatvė. Čia jau sunkiau. Gulia per duobes – kaip girta pana su aukštakulniais per miestą. Nelabai jei patinka, ir nelabai jai sekasi. Tikrai jaučia visus kelio nelygumus. Tačiau praeivių akys ją lydi žvilgsniu.
Minusai.
Vienas ir tikrai labai riebus. Gulia – mano to vakaro meilužė. O meilužės paprastai būna brangios. Taip ir su Gulia, nori būti išskirtinis ir mėgautis grožio ir galios deriniu – mokėk.
Kiek mažesnis minusiukas – kaip ir daugelis tokio tipo sedanų, Gulia turi labai ribotą vietą ant galinių sėdynių. Realiai esu įsitikinęs, kad gale nesiskųstų tik visiškai “trūkęs” jūsų draugas, kurį ar šiaip, ar taip jau buvo galima įkelt į mašiną ir padėt kokiu tik nori kampu kaip Tetrio figūrėlę. Visi kiti nebūtų itin patenkinti jiems skirta vieta.
Išvada. Kaina kanda. Vietos prasme – nesiskiria nuo kitų. Tačiau grožio ir galios derinys – retas reiškinys automobilių pasaulyje. Mano akimis, pagrindinis konkurentas Guliai – BMW 3 klasės sedanas. Vairuoti Gulia labai smagu ir pasikartosiu – atrodo ji pritrenkiančiai. Taigi, jei norisi egzotikos ir išskirtinumo –
ši nauja Alfa Romeo Gulia puikiai atitiks abu kriterijus.