Dirbant su DOW, vienas iš privalumų – dažnai keičiami automobiliai. Kaip bebūtų – malonus dalykas, o dar kai mašinas myli labiau nei save – kaskart jauties, kaip pilvo presą atradęs (čia toks mistinis dalykas, kurio niekada neturėjau). Tačiau šis kartas kitoks. Noro keisti neturiu – bet reikia. Reikia, nes toks susitarimas, reikia, nes kitam savininkui gausim geresnes sąlygas nei po dar vieno mėnesio. Todėl tiesiog reikia.
Kodėl šį kartą noro beveik nėra? Nes paskutinį kartą rinkdamasis automobilį labai pataikiau. Taip gerai pataikiau, kad net liūdna su juo atsisveikinti.
Tai kas jis toks? Atsisveikinu su savo Tiguan Highline Black R-Line 190AG. Vienintelis toks pardavinėjamas visoje Lietuvoje. Nes įprastasis Tiguan yra 150AG, o maniškis – visais 40 arklių daugiau traukiamas. Dar – 20 colių juodi lietnykai pakelia savivertę, o vasarinės Goodyear ir žieminės Michelin padangos leidžia Tiguan priklijuoti prie kelio kaip lego kaladėles tarpusavyje patepus Moment klijais – amžiams.
Juodos eksterjero detalės padaro automobiliį velniškai piktą, taigi net jeigu jūs viduje važiuojate su trimis vaikais ir terjeru, vardu Chanell, vistiek ant kelio atrodysit kietai.
4×4 leis jums į sodybas, žvejybas ar medžiokles nuvažiuoti be didesnių problemų, tiesa, reikia pripažinti, stumbras (tiksliau stumbro patelė) į bagažinę netelpa (nebandžiau, bet ir jums nerekomenduoju). Tačiau telpa vaikiški vežimėliai, kėdutės ir visi kiti potencialiai „gal prireiks“ rakandai.
Eletroninis prietaisų skydelis, Dynaudio garso sistema irgi yra, ai, dar panoraminis stogas yra, tad jei vaikus užmigdyti sunkoka – anas puikiai tam pasitarnauja.
Ar gali tas autmobilis sėkmingai įvaikti Šimašiaus testą? Gali, bet su ašaromis akyse, nes toookio dydžio ratai…. Ai, paklauskit žmonų/draugių, kaip joms patogu ant keliolikos cm kablų vaikščiot – jums greit atsakys, kad grožis reikalauja aukų! O jei normaliu keliu? Diskomforto nejausit – nes premium padangos daro nuostabų darbą ir mistiniu būdu kažkur tą kietumą pradangina. Ok, nepradinga, stebuklus daro adaptyvi važiuoklė, kuri suamortizuoja kelio nelygumus ir mano sėdimajai leidžia bent kiek minkščiau važiuoti.
Tai jau sakysit, turbūt labai daug kuro valgo? Ne, taupus tas dyzelis su mano netaupiu važinėjimu – vos daugiau nei 8 litrai, tai padorus žmogus dar per gerą litrą mažiau piltų.
Bet visi sako, kad dyzeliniai automobiliai turi “lagą“, tai ar turi? Taip, turi. Bet ar įmanoma su juo gyventi? Įmanoma. DSG dėžė, kiek leidžia jos galimybės, beveik puikiai su juo susitvarko, tik reikia perprasti automobilį, kaip ir kada jis reaguoja į jūsų paspaudimus ir net pamiršite, kad lagas in general buvo.
Kokia šito mylimo daikto mėn. įmoka? 395eur. Ar galima patestuoti? Žinoma galima, tik let us know.
Foto guru – Dainius Voveris