Taip, tai galėtų būti tiesa. Nes kruasanus jau gali nusipirkti šaldytus, šiltus, šaltus, didelius ir mažus – konkurencija didžiulė.
Taigi, varlyčių valgytojai prisiminė, kad dar kažką, kažkada mokėjo gaminti… Vo! Taigi automobilius mokėjom daryt! Gal kaip Lietuva Eurovizijoje: pabandom iš naujo?!
Po velnių tuos gurmanus! Jiems pavyko. Deals on Wheels rankos gniaužia naujausią Peugeot kūrinį – 2008. �
Pfff… visos “mašinos” kur baigėsi O yra “gavno”, pagalvojo automobilių “ekspertas”. Keletas faktų: Peugeot suteikia gamyklinę 5metų garantiją – toli gražu ne visi ženklai tuo gali pasigirti, taip, žinom KIA ir Hyundai – visi pikti komentuotojai – perskaitykit pirma, kam galioja visi 7metai, o ką garantija dengia 3;4;5 metus…
Peugeot pagal Vokiškąjį TUV – sparčiai lipa laiptukais į viršų ir 2019m stovi prie patikimų automobilių.
O dabar apie patį naujausią miesto SUV.�
Peugeot 2008 išlaiko jau skiriamuoju ženklu tampančius priekines iltis. Skonio reikalas, bet man jos labai patinka. Priekinis “grilis” sistemingai padidėjęs – taikant į naujausias auto mados tendencijas. Tiesa, kaip SUV ganėtinai žemas, todėl idealiai atitinka miesto SUV apibrėžimą, nes bordiūrai ir yra didžiausia kliūtis, kurią jis gali įveikti. Apibendrinant: su išorės dizainu smarkiai padirbėta, o vyresnis urodas brolis (senasis 2008) gali ramiai eiti į užtarnautą poilsį.�
Vidus.
Toyota CHR perduoda savo kosminio erdvėlaivio karūną ir eina pailsėti į kamputį. Nes rinkoje nauja žvaigždė. Ambiant lightning leis automobilio vidų apšviesti kokia tik norit spalva. Net Steve Wonder rastų, ką išsirinkt…
3D prietaisų skydelis – pigus triukas. Nekainuojantis gamybos procese turbūt ir 100eur, bet lengvai paperkantis – tobulas sprendimas, nes įspūdį tikrai palieka ir išsiskiria iš kitų elektroninių skydelių.
Vieta gale? Turint omenyje mano apvalų sudėjimą ir nepaisant to, pakankamai padorų ūgį 191cm – gale jaučiuosi patogiai, vietos kojoms yra ir galva į lubas nesidaužo – retas atvejis mano gyvenime.�
Bagažinė turi 2 lygius, gal nėra itin erdvi ar gili, bet vietos nedidelei šeimai – per akis.
Vairavimas? Mažylis manevringas ir 1.2l turbininio variklio jam tikrai pakanka. Yra gan patogus parkuoti bei laviruoti siauromis senamiesčio gatvėmis, tačiau mūsų bandyta GT-Line versija turi memažus ratus, kurie priminė apie automobilio kietumą.
Garso izoliacija viena geriausių klasėje, su sąlyga, kad nelyginsim su Premium ženklais: Audi, BMW ir panašiais.
Vairo mažumas tikrai kelia įspūdį, tačiau būtent dėl jo taip ir neradom patogios pozicijos, nes arba vairas ties kiaušiniais, arba užstoja skydelį – nė viena opcija nedžiugina.
Kuro sąnaudos kankinant ir tikrai KANKINANT automobilį – 8l/100km mišrioms sąlygomis.
Kaina? Be DOW pastangų apie 250eur per mėnesį.�
Mūsų verdiktas 8 ratai:
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Foto kepėjas – Dainius Voveris