Dirbu sau ramus, skamba telefonas. Laurynas. ’’Labas, va telefonas, padaryk testdrive.’’ Tokie skambučiai, man kaip šviežaus oro gūsis, kiekvieną kartą laimės hormonų kiekį padvigubina. No probs. Susiskambinu su savininku, susitariam laiką ir šaltą sekmadienio rytą aš jau stoviu prie Tomas Vitkauskas durų.
Pasiimdami automobilį testams iš savininko visuomet suprantam, kad turim jausti ribas. Juk tai naujas žmogaus automobilis, kurį jis naudos dar keletą metų. O ir už kiekvieną naują brūkšnį visuomet atsakysim. Dabar tiksliai nepacituosiu Tomo žodžių, bet jie buvo maždaug tokie: imkit, spauskit, laužkit, bandykit. Dar papasakojo kur karjeras, į kurį galim įvažiuoti, jei norim kalnų. Žodžiu, prie ko noriu prieiti: absoliutus kliento pasitikėjimas. Ačiū, Tomai.
Automobilio kėbulas, mažų mažiausia – keistokas. Kad sumastytum pirkti tokį, turi būti bent šiek tiek ’’daužtas’’. Bet jei jau einam į šitą pusę, tai tuomet jau spaudžiam pedalą iki dugno ir einam į aukščiausią dužimo lygį – salotinę spalvą. Čia bandau pasakyt komplimentą. Jei tai būtų VW Passat, ar Audi A6 su tokio ryškumo žalia spalva, tai jau sukiočiau pirštą prie smilkinio. Bet šitą mažą Jeep, salotinė spalva padaro tik linksmesniu.
Nors ir mažas išorėje, viduje – atvirkščiai. Jeep duoda masyvumo pojūtį. Rekomenduoju turintiems Napoleono sindromą. Šėdynės patogios, panelės spalva tamsi, lubos tamsios, multimedija tamsi. Kaip minimalizmo fanas, aš čia prie ko prisikabinti neturiu.
Ai, žinot ką? Pagaliau radau tobulą automobilį Šimašiui. Mažas – tinka mestui. Pravažus – tinkamas važinėti ir po Vilniaus apylinkes. Minkštas? Belenkaip. Nesitikėtum tokio minkštumo iš dėžutės su 4 varomais ratas. Ir negazuos stiprai meras po Vilnių. Mat posūkyje geriau atleisti pedalą. Tikimybė apsiversti: 50/50.
Po bandyto Jeep Compas su benzinine greičių dėže, labai bijojau sulaukti to paties ir šiame modelyje. Ačiū Dievui – nesulaukiau. Ir buvau tikrai nustebintas, nes automobilyje sumontuota net 9 bėgių greičių dėžė. Šito tikrai nesitikėjau. Aišku, sukombinavus ją su 2 litrų ir 167 arklio galių širdimi, traukos mes vistiek negauname. Ir dėžės lago neišvengiame. Bet jau geriau. Žymiai, žymiai geriau. You go little Jeep.
O kaip galovjate, kokios šio dyzelinio džipuko sąnaudos? 6? 7 litrai? Nifiga. Šitas žvėris srebia 9-10 litrų 100 kilometrų atstumui. Norisi žiauriai pykti. Bet tada pagalvoji, kad varomi ratai tai keturi. Ir vitiek pyksti. Tik mažiau.
Borto kompiuteris valdomas paprastai. O spidometrą noriu pagirti už išradingumą. Čia kalbu apie tą aptaškymą purvais. Multimedija vadoma taip pat lengvai. Nėra jokių nereikalingų paveiksliukų, ar dėmesį trikdančių momentų. Tik nežinau, ar dėl šalčio, ar dėl to, kad taip tiesiog yra, ji buvo kiek lėtoka. Ir kolonėlės neskirtos muzikos klausymui. Gal kalbėjimu telefonu, gal dėl grožio, bet tikrai ne muzikai.
Jei pamenat tuos laikus, kai sedėdavot savo kambary ir žaisdavot su modeliukais, tai turit atsiminti ir tą momentą, kai pamatot ryškią mašinytę, kurią iškart čiumpat ir apžiūrinėjat. Tai vat čia ir yra ta ryški mašinytė, kurią labai norisi pačiupinėti. O apskritai, tai manau, kad šitas automobilis nėra subalansuotas visiems. Bet jei ieškot žaisliuko į garažą, jis gali atnešti daug smagių akimirkų.
O žaisliuko suaugusiems kaina – 270 eurų per mėnesį. Per daug? Gal buvot blogi šiemet? Nesušalkit.
DOW sako: 6 ratai!
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Ledinis fotografas – Dainius Voveris