Jau vaikystėje buvau normalus bičas. Neklaužada, kaip ir priklauso. Svarbiausia daryti tai, ko negalima. Toks buvo mano kredo. Jo laikydamasis gyvenau ir paauglystėje. Pirmą automobilį nusipirkau 15kos, antrą 17kos, o trečiajam ruošiausi iš anksto. Tai buvo pirmasis mano legalus automobilis. Kadangi sprendimą įtakojau ne tik aš, bet ir rėmėjai, (dabar labiau žinomi, kaip tėvai) galutinis sprendimas buvo priimtas ne šimtaprocentinei mano naudai.
2009 metai. Žiema. Į kiemą įplaukia 1994m VW Passat. Geriau Lietuvoje žinomas kaip delfinas.
2019 metai. Ruduo. Į rankas gaunu raktelius. 2019 VW Passat. Dar žinomas, kaip faceliftas. Faceliftas – čia panašiai, kaip moterim pripučia botokso.
Vat dabar tai pasilyginsim, kas pasikeitė per 25 metus.
Atsirado r-line apdaila, kuri Passato išorę perkėlė į naujas platumas. Rimtai. Ta rašalo spalva, kombinuota su r-line, tikrai sukuria puikų vaizdą. Amazeballs.
Užrašas PASSAT gale, tapo įžiūrimas ir prastai matantiems. Ir grotelės priekyje iš teisingo modelio skolintos. Arteon wannabe.
Na ir, žinoma, masyvumas. Paskutinių kartų VW Passat pūtėsi su kiekvienu modeliu ir vis dar nenustoja to daryti. Kai tuo tarpu 1994 metų modelis buvo tiek pat masyvus, kiek Danny DeVito atrodo masyvus prieš Arnold Schwarzenegger.
Ai, dar priekinis ženklas, pavargęs nuo naujovių ir madų vaikymosi vėl grįžo į senąją būseną.
Tiesa, kažkam kilo neįtikėtinai prasta mintis panaikinti laikroduką per vidurį. Nuostabus akcentas, ne tik sudarantis 90% salono klasiškumo, bet ir leidžiantis vairuotojui jaustis džentelmenu, mirė. R.I.P. You will be missed.
Interjeras pasikeitė maždaug taip, kaip diena skiriasi nuo nakties. Arba Gražulis nuo Nausėdos. Arba Lidlo vištiena nuo Steiko iš restorano. VW mums leidžia personalizuoti savo automobilį. Kartą tai jau sakiau – labai teisinga kryptis. Nuo, maždaug 1000 spalvų pasirinkimo, naujo vartotojo automobilyje priregistravimo, penkių vairavimo rėžimų iki trijų skirtingų vaizdų borto kompiuterio ekrane.
O kur dar vairavimo asistento vizualai, kuriuos tik ir norisi spaudinėti. Kaip su lego prieš 26 metus. Nieko nesupranti, bet kaip gražu.
Tuo tarpu 90 – aisiais galėjai langus valyti greičiau, arba lėčiau. Viskas.
Tarp kitko: multimedijos valdymas neliečiant ekrano yra ne tik deklaruojamas, bet ir išties veikia. Na, bent 1 kart iš 3.
Rimtai? Garso tapšnoklis? Rimtai? Bet rimtai?
Ok, test drive time. Laurynas daro smooth mov’ą ir perduodamas man automobilį įjungia sport rėžimą. Kažkas ne taip. Viskas gerai. Dėžė neįtikėtinai jautri, laiko apsukas ten, kur man reikia. Ir galios sočiai. Ooo… Labukas, 2.0 turbo. Tu net neįsivaizduoji, kaip mums malonu čia tave matyti.
Minkštumas? Tiek tais gūdžiais 1994 metais su 90 arklių, tiek su 190 arklių šiemet, Passat veš minkštai. Minkštumas ir Passat, kaip Siamo dvyniai. Jie visuomet eina kartu.
Kaip Arnold Schwarzenegger iš gyvenimo ant Kalifornijos paplūdimio suoliuko nukeliavo iki tos pačios valstijos gubernatoriaus, taip VW Passat, per daugybę metų, nuo geriausio ir patogiausio automobilio bulvių vežimui, nukeliavo iki direktoriaus automobilio. Kelias buvo tolimas ir sunkus. Bet jiems pavyko. Taip ir nepaleidžia mintis: gal tikrai viskas gyvenime yra įmanoma. Motyvuoja.
O šitaip baisingai užsimotyvavę dar aptarkim ir kainą. Už mūsų bandytą VW Passat, kuris yra maloniai pakimštas komplektacijos, jūs kiekvieną mėnesį atseikėtumėt po, maždaug, 400 eurų. Būdami santūresni, šią kainą dar kiek ir sumažintumėte.. Bet mes žinom, kad jūs gudrūs ir paskambinsit mums.
Draugai, geros dienos.
Deals On Wheels sako: Passat keliauja namo su 8 ratais! Plojimai!
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Už meną, kuriamą net tamsoje dėkojam – Dainius Voveris