Rinkoje jis pasirodė 2021 metais ir patraukė visų entuziastų dėmesį – tai standartinio šiuolaikinio krosoverio dydžio automobilis, tačiau savo forma primenantis įprastą hečbeką. Tiesa, už tad nieko įprasto nėra jo dizaino kalboje – žibintai sudėlioti iš kvadratinių LED elementų, o kėbulo forma… įvertinkite patys. Korėjiečiai jau kurį laiką savo dizaino skyriui leidžia pasileisti plaukus ir to įrodymai ne tik IONIQ 5. Visa IONIQ linija priverčia atsisukti. Taip pat ir Hyundai naujieji modeliai laužo nuobodžias dizaino klišes – pažiūrėkit į Santa Fe arba naująjį Inster.

Automobilis pasižymi itin erdviu salonu ir puikiomis elektromobiliškomis savybėmis – nuotraukose matomas yra varomas visais keturiais ratais, turi 76 kWh bateriją ir išvysto net 225 kW galią. Nuvažiuojamas atstumas realiame pasaulyje siekia 350-380 kilometrų.

Tai matyt vienas iš geriausių ekonomiškumo ir galios pavyzdžių rinkoje. Beje, Hyundai biure leidžiama pasileisti plaukus ne tik dizaineriams, bet ir inžinieriams. IONIQ 5 turi ir pačią ekstremaliausią komplektaciją, kuri privertė daugelį užkietėjusių benzingalvių-antielektromobilistų suminkštinti savo toną – N versija su 650 AG ir išmaniu pavarų dėžės imitavimu iš esmės sudrebino automobilių entuziastų pasaulį.