Kaip mane Deals On Wheels LT nuo naujų atomobilių pardavėjų gelbėjo

Skaitau šiandienos įstorija, kurią Liudvikas Andriulis šiandien stačiokiškai išklojo. Istorija kaip istorija. Gamintojo ir pardavėjo arogancijos duetas kovoje prieš žmogų turinti laiko ir galimybių viešai pakovoti. Ne taip svarbu, kaip Jūs vertinate situaciją ir kas teisus. Svarbiau suprasti, kad mūsų šalyje visi artimai bendrauja, esame švogerių kraštas. Todėl prancūziška-itališka pardavėjų strategija “klientas visuomet neteisus” pas mus yra gerokai neprotinga ir pavojinga.
Įsižiebusi konfliktinė situacija pelno niekada neatneša. Atvirkščiai: ji pridaro nuostolių. Kiek nuostolių? Priklausys nuo konfliktinės situacijos intensyvumo, dalyvių skaičiaus ir jų socialinio statuso. Ir čia Liudvikas Andriulis yra labai neparankus klientas konfliktui. Patinka tai pardavėjui ar nepatinka, jis yra labai viešas asmuo ir influenceriureitingas.lt svetainėje šiandien yra vicečempionas. Ką gi tai reiškia pardavėjui. Ogi tai, kad konflikas dėl nepilnų 10.000 Eur bus ištransliuotas mažiausiai 100.000 potencialių klientų. Kiek neparduotų naujų automobilių tai gali reikšti nežinia, tačiau faktas kaip blynas, kad teigiama reklama su tokia auditorija kainuotų kelis kartus brangiau. Todėl pardavėjo bejėgiškumas konflikto sprendime tik parodo, kad mūsų naujų, net ir prabangių automobilių pardavėjams dar “kaip iki mėnulio”.
Deja, ir man net keletą kartų teko savo kailiu patirti Audi/VW pardavėjų pokštus. Situacijos išsisprendė, todėl šiandien alyvos nebepilsiu.
Bet sau išmokau labai paprastą pamoką – nesvarbu ką perki, bendrauk tik su žmonėmis, mylinčiais savo darbą ir savo klientus. Tokių žmonių nėra daug, bet ir nereikia. Turiu patikimą kirpėją – Justė iš Amigo nuostabi. Turiu patikimus šildymo sistemų ekspertus – Gudrussildymas . O automobilių klausimais pamiršau visus pardavėjus, kai susipažinau su Laurynu iš Deals On Wheels LT.
O pats sau ant monitoriaus užsirašiau moto – “niekad nelaikyk kliento kvailiu, nes jis yra tavo darbdavys”.
Imam popkorno ir stebime klientų aptarnavimo kokkybės ugdymo show toliau 🙂